V teaseru na velkou vánoční kampaň pomáhá řetězec John Lewis najít perfektní dárek v dalším spotu od Saatchi & Saatchi.
Ve velkém slaví své 160. Vánoce britský obchodní řetězec John Lewis a s agenturou Saatchi & Saatchi nachystal sváteční trilogii kampaní. Právě spuštěná druhá část ukazuje, jak může celým životem provázet perfektní dárek od toho, kdo vás opravdu zná. Ve stylu domácích videí se ukazuje růžový svetr od matky, který dceři bude dělat radost celý život, i když z barvy není nadšená.
Aktuální kampaň „Give Knowingly“ neboli „Darujte vědomě“ pomáhá s výběrem perfektního dárku, který vydrží. Spot s režií Chrisa Hewitta od produkcí Knucklehead a Prodigious je součástí celkem osmi videí pro TV, BVOD, digitál, sociální sítě, zapojí se i velké venkovní reklamy či tisk a rozhlas. Pro období před černým pátkem, který letos připadá na 29. listopadu kampaň ukáže sto nejlepších dárků na Vánoce.
Videem provází Bradem Kellou na piano zahraná skladba Boba Dylana „Make You Feel My Love“ a hlas herečky Samanthy Morton, která mimo jiné hraje Kateřinu Medicejskou v seriálu The Serpent Queen a známá je i ze seriálů Živí mrtví, Harlots nebo z oceňovaného filmu Velryba. Ta namluvila i první spot z trilogie nazvaný „Window“ neboli „Výloha“.
Ten řetězec John Lewis vypustil už v září. Tehdy se vrátil ke svému příslibu značky „Never Knowlingy Undersold“, v němž odráží přístup prodávat kvalitu za tu nejvýhodnější cenu. S přestávkou posledních dvou let ho řetězec používal od roku 1925, a tak spot sledoval stoletý běh času okolo výlohy londýnského obchodu.
Hlas Samanthy Morton se vrátí i ve velkém finále kampaňové trilogie, s vánočním brandovým spotem, jenž John Lewis plánuje vypustit do světa ještě do konce listopadu. Pro Saatchi & Saatchi to bude druhá velká vánoční kampaň s řetězcem poté, co se loni po čtrnácti letech rozešel s agenturou DDB, která pomohla jeho spotům stát se vždy napjatě očekávaným reklamním symbolem Vánoc.