Digitální agentura WOO (World of Online), specializující se na influencer marketing a digitální strategie, v roce 2024 zdvojnásobila obrat na více než 100 milionů korun.
„Rok 2024 byl pro nás přelomový. Dosáhli jsme mimořádných výsledků díky důvěře našich klientů a nízké fluktuaci týmu, což považujeme za klíčové faktory pro náš růst,“ říká zakladatel a CEO WOO Petr Srna. „Naši klienti zůstávají loajální, což je důkazem naší kvality a dlouhodobého vztahu, který s nimi budujeme,“ dodává.
WOO letos přitáhla nové významné klienty, jako jsou značky Trendyol a Buzz sneakers, a navíc získala významnou zakázku pro společnost PRE na správu jejích sociálních sítí. Kromě těchto obchodních úspěchů se agentura zaměřila i na rozvoj edukace v oblasti influencer marketingu a pořádala Influcon – největší konferenci o influencer marketingu v České republice.
Jedním z nejzajímavějších bodů letošního Influconu byl výsledek neuro výzkumu, který potvrdil vliv influencer marketingu na spotřebitele. Studie, jež proběhla na konferenci, porovnávala vliv reklamních videí s výstupy influencerů. Výzkum ukázal, že influencer výstupy dosáhly o 189 procent vyšší aktivace než tradiční reklamní video, což znovu podtrhuje význam a efektivitu influencer marketingu ve spojení se značkami. Tento výsledek zdůrazňuje, že influenceři mají schopnost oslovit publikum způsobem, který tradiční média často nezvládnou.
„Vidíme rostoucí poptávku po influencer marketingu – oproti minulému roku vzrostla o 100 procent. Výsledky výzkumu potvrzují, že se jedná o efektivní způsob, jak budovat značku a oslovit klíčové publikum,“ komentuje Petr Srna. „Právě proto chceme přinášet stále nové poznatky a sdílet zkušenosti s odbornou veřejností, což je hlavním cílem Influconu, dodává a potvrzuje, že agentura již připravuje další ročník konference v roce 2025.
Agentura WOO se od svého založení v roce 2017 postupně vypracovala mezi vedoucí digitální agentury v České republice. Úspěšný rok 2024 je dle tiskové zprávy výsledkem sedmi let tvrdé práce, růstu a inovací, které přinesly dlouho očekávaný obrat přes 100 milionů korun a kampaně v 7 zemích Evropy.