Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Influencer marketingu se daří, World of Online chystá druhý ročník Influconu

Digitální agentura WOO (World of Online), specializující se na influencer marketing a digitální strategie, v roce 2024 zdvojnásobila obrat na více než 100 milionů korun.

„Rok 2024 byl pro nás přelomový. Dosáhli jsme mimořádných výsledků díky důvěře našich klientů a nízké fluktuaci týmu, což považujeme za klíčové faktory pro náš růst,“ říká zakladatel a CEO WOO Petr Srna. „Naši klienti zůstávají loajální, což je důkazem naší kvality a dlouhodobého vztahu, který s nimi budujeme,“ dodává.

WOO letos přitáhla nové významné klienty, jako jsou značky Trendyol a Buzz sneakers, a navíc získala významnou zakázku pro společnost PRE na správu jejích sociálních sítí. Kromě těchto obchodních úspěchů se agentura zaměřila i na rozvoj edukace v oblasti influencer marketingu a pořádala Influcon – největší konferenci o influencer marketingu v České republice.

Reklama
Know

Jedním z nejzajímavějších bodů letošního Influconu byl výsledek neuro výzkumu, který potvrdil vliv influencer marketingu na spotřebitele. Studie, jež proběhla na konferenci, porovnávala vliv reklamních videí s výstupy influencerů. Výzkum ukázal, že influencer výstupy dosáhly o 189 procent vyšší aktivace než tradiční reklamní video, což znovu podtrhuje význam a efektivitu influencer marketingu ve spojení se značkami. Tento výsledek zdůrazňuje, že influenceři mají schopnost oslovit publikum způsobem, který tradiční média často nezvládnou.

„Vidíme rostoucí poptávku po influencer marketingu – oproti minulému roku vzrostla o 100 procent. Výsledky výzkumu potvrzují, že se jedná o efektivní způsob, jak budovat značku a oslovit klíčové publikum,“ komentuje Petr Srna. „Právě proto chceme přinášet stále nové poznatky a sdílet zkušenosti s odbornou veřejností, což je hlavním cílem Influconu, dodává a potvrzuje, že agentura již připravuje další ročník konference v roce 2025.

Agentura WOO se od svého založení v roce 2017 postupně vypracovala mezi vedoucí digitální agentury v České republice. Úspěšný rok 2024 je dle tiskové zprávy výsledkem sedmi let tvrdé práce, růstu a inovací, které přinesly dlouho očekávaný obrat přes 100 milionů korun a kampaně v 7 zemích Evropy.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)