Marie Hejlová je novou CEO Favi, marketing po ní přebírá Jakub Macenauer

© MAM

Po téměř deseti letech v čele marketingu vyhledávače nábytku Favi přechází Marie Hejlová do role CEO. Novým CMO a COO je Jakub Macenauer.

„Dnes opouštím můj milovaný obor marketingu, ale neměním segment ani společnost. Přebírám roli CEO Favi,“ uvedla na LinkedIn Marie Hejlová, dosavadní ředitelka marketingu vyhledávače nábytku.

Nejvyšší vedení jí předává Jan Sellers-Zajic, spolumajitel společnosti. Favi založil před více než deseti lety společně s Radomírem Hejlem. Dnes je jejím většinovým vlastníkem skupina Emma Capital.

„Během uplynulých měsíců se Emma Capital rozhodla, že Favi potřebuje nové vedení i směr. Jsem nadšený, že Maruška nabídku přijala,“ uvedl mimo jiné na LinkedIn Sellers-Zajic, který dál zůstává podílníkem i členem boardu Favi.

„Těším se na posunování limitů a že se neučím nové věci se svým úžasným týmem, abychom mohli naplňovat naše motto ‚když hledám nábytek, začínám na Favi‘,“ doplnila Hejlová.

Hejlová je s vyhledávačem nábytku od jeho začátků. Předtím pracovala přes dva roky ve skupině Mafra jako specialistka na webový obsah a projektová manažerka. Mezi lety 2012 a 2014 byla jako „online community specialistka“ ve firmě Webdio, kterou rovněž vlastnili Hejl a Sellers-Zajic, než ji koupila právě Mafra.

Hejlová na LinkedIn informovala také o dalších změnách ve vedení společnosti Favi. Marketing po ní přebírá Jakub Macenauer, který se posunuje do role CMO a CEO z pozice šéfa pro performance marketing, které se společně s mezinárodní expanzí věnoval téměř dva roky. Předtím působil v agenturách Kofein, Effectix a MediaCom.

Na pozici CPO se pak posunuje Zuzana Hartl, která se do Favi vrací po mateřské dovolené. S firmou je také prakticky od jejích začátků a z role key account manažerky se propracovala do role chief commercial officer. Před Favi pracovala podobně jako Hejlová také pro Mafru a Webdio.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen