COO agentury WOO se stala Jana Doválelová a account directorem Ján Makovič

WOO si vytyčilo cíl stát se digitální agenturou s evropským dosahem, a k tomu potřebovalo posílit svůj tým o další klíčové hráče.

S více než 20 lety zkušeností z mediálních agentur nastupuje do World of Online (WOO) na pozici COO Jana Doválelová.

Svou stopu zanechala například v MindShare, Adexpres nebo Mindsquared. Své kořeny má v digitálu, pracovala s celou škálou menších i velkých klientů, stavěla a vedla performance i operations týmy.

V Mindsquared se pak z pozice operations directora podílela na strategii nově vznikající, rychle rostoucí mediální agentury, měla zodpovědnost za procesní i provozní nastavení, koordinovala práci a komunikaci týmů.  

„Na spolupráci s WOO se moc těším. V influencer marketingu vidím velký potenciál, celý obor je velmi dynamický,  rychle se profesionalizuje, zvyšuje se konkurence, což nabízí řadu příležitostí. Konkrétně pro mě je to příležitost zúročit mé zkušenosti z byznysu i operativy a podílet se na tom, aby WOO zůstalo jedničkou ve svém oboru,“ říká Doválelová.

Jak podotýká výkonný ředitel WOO Petr Srna, čeká Janu velká výzva: „Příští rok očekáváme růst celého oboru o 30 procent. Stejně tak se bude rozšiřovat i WOOčko. Úkolem COO bude tento růst ustát tak, abychom neztratili klíčové lidi v agentuře a nezapomínali na procesy, které z nás dělají silnou agenturu.“

Další posilou WOO týmu je Ján Makovič. Nový account director agentury World of Online s množstvím zkušeností rozhodně nezůstává pozadu. V e-commerce se totiž pohybuje více než dvacet let. Za tuto dobu působil v oblasti projektového řízení, marketingu nebo sales.

V agenturách vedl realizace projektů bank, operátorů i firem z FMCG. Dohlížel na tým performance specialistů a vedl affiliate agenturu. Několik let také působil na straně klienta jako marketingový nebo obchodní ředitel.

„Influenceři jsou pro mne trochu nová záležitost, ale ne úplně neznámá. S těmi menšími jsme spolupracovali přes affiliate spolupráci, s velkými pak na našich vlastních kampaních, například s Leošem Marešem a lidmi z Ranní show Evropy 2,“ říká Ján Makovič ke svým zkušenostem s influencery.

Výkonný ředitel Petr Srna dodává, že agentura hledala silného leadera, který zabezpečí spokojenost klientů na všech trzích: „Honza nám představil koncept, o kterém si myslíme, že naší představu naplní.“

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet