Adéla Marešová je novou provozní ředitelkou agentury Triad Prague

Do role „chief operations officer“ v Triad Prague přichází Adéla Marešová, někdejší CEO agentury Story TLRS.

Kreativní agentura Triad Prague má novou posilu vedení. Do role „chief operations officer“ (COO) nastupuje Adéla Marešová, která přichází z pozice CEO v agentuře Story TLRS. Tam působila od dubna 2018 a začínala jako vedoucí týmu pro sociální média, roli CEO zastávala od května 2020.

Pod jejím vedením se agentura profesionalizovala a vyprofilovala jako stabilní partner v oblastech social media, content marketingu a influencer marketingu. Mezi klíčové klienty agentury v době jejího působení patřily značky Kaufland, Unipetrol, Big Shock, Grohe, Mall Pay a další. Před příchodem do Story TLRS působila v agentuře Sun Marketing (dnes Taste).

„S Adélou sdílíme především touhu po kontinuálním progresu, která je zakódovaná i v kultuře Triadu. Osobnostně se skvěle doplňujeme a máme společné hodnoty, a víme, kam chceme s Triadem směřovat,“ říká CEO Triad Prague Petra Jankovičová.

„To je pro mě extrémně důležité. Díky tomu nemusíme ztrácet čas a energii laděním základů. Můžeme se naplno věnovat rozvoji, změnám, klientům a týmu tak, aby Triad nadále přinášel výrazné kampaně, které hýbou značkami, čísly i vnímáním lidí,“ dodává Jankovičová.

V roli COO je Adéla Marešová zodpovědná za rozvoj týmu, optimalizaci interních procesů a zabezpečení dlouhodobé spokojenosti klientů. Zároveň se bude aktivně podílet na strategickém a obchodním směrování agentury a hrát klíčovou roli v akvizici nového byznysu.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia