Pro každý sport i pro každou soutěž, GymBeam je prvním postupujícím v MAM Souboji spotů 2025

Spot značky GymBeam od agentury Darwin & the Machines se rázně vypořádal s konkurencí a dokráčel si pro vítězství v prvním kvalifikačním MAM Souboji spotů roku 2025.

Dlouho byl lednový kvalifikační MAM Souboj spotů přetahováním mezi spoty Alma Career a Velkopopovického kozla ze stáje Plzeňského Prazdroje. Pak ale přišel chlapák Jakub Enžl a celé klání rozštípnul.

Nakonec vše skončilo drtivým vítězstvím značky GymBeam. Spot z dílny agentury Darwin & the Machines jako první v letošním roce postupuje do výročního turnaje MAM Souboj spotů 2025, který se uskuteční v lednu příštího roku.

Společnost Behavio otestuje vítězný spot a společně s ním i druhý v pořadí – Velkopopovického kozla a jeho reklamu od agentury Zaraguza.

Výsledky lednového kola

Únorový Souboj spotů

Už nyní sbíráme únorové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky příštího kvalifikačního kola.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia