Reklama
Megaboard

GymBeam spojil síly s Jakubem Enžlem a přichází s televizní kampaní a novým claimem „Pro každý sport“

GymBeam spustil novou kampaň, která zdůrazňuje, že značka není jen pro návštěvníky posiloven. Videospoty běží od 1. ledna do 16. února na Nova Group, YouTube, sociálních sítích a webu GymBeam.

Bodybuilder a influencer Jakub Enžl patří v českém veřejném prostředí ke známým jménům. Popularizátor posilování a youtuber vyhrál v roce 2023 cenu Esquire man roku a řadí se k viditelným propagátorům cvičení a seberozvoje.

S GymBeamem spolupracuje dlouhodobě a je pro značku přirozeným spojencem. Byl tedy jako hlavní tvář velké kampaně jasnou volbou. 

Ve spotu si zahráli i další čeští influenceři, aby kampaň působila na místním trhu co nejpřirozeněji. Strategie a kreativní koncept zastřešila slovenská agentura Darwin & the Machines pod vedením kreativního ředitele Michala Pastiera.

„Komunikační audit a průzkum zákazníků ukázal silné stránky značky GymBeam. Od lokální i mezinárodní konkurence ho odlišuje silná komunitnost a spojování se s tvářemi na dlouhodobé úrovni. Jednou z nejvýraznějších je právě Jakub. GymBeam poroste hlavně díky mass marketu, kterému nabízí široké portfolio produktů. V komunikačním konceptu jsme se snažili co nejvíce zdůraznit právě tyto dvě stránky. Zákazníci poznají Jakuba, nezákazníci ocení příběh svalnáče, který zkouší nové věci díky GymBeamu,“ uvádí ke kampani Pastier.

Spuštění kampaně předcházel průzkum od agentury Behavio. „Již v prvním kole nám vyšla nadprůměrná brand awareness a i další metriky byly výrazně nad tržním standardem i konkurencí,“ pochvalovala si výsledky Mária Cicmanová, šéfka marketingu GymBeamu. 

Hlavní myšlenka kampaně je jednoduchá – GymBeam je pro každý sport, ať už trávíte hodiny v posilovně, chodíte na jógu, jezdíte na kole nebo se věnujete jakékoli jiné aktivitě. 

„Cílem bylo ukázat šíři sortimentu a hlavně změnit předsudek, že je GymBeam jen pro fitness. To už dávno neplatí. Více než 9000 produktů v nabídce je toho důkazem,“ doplňuje Cicmanová.

Vizitka kampaně
Strategie a kreativní koncept: Darwin & the Machines pod vedením kreativního ředitele Michala Pastiera
Produkce: DARQ Studio, Daniel Brogyányi
Režie, střih: Tomáš Řehořek
Kamera: Filip Hájek
Hair, make-up: Alice Kim
Kostýmy: Eliška Krejzová

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

Výzvy
David Pastrňák - zlatý gól v Praze 2024
Public Relations

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
Návrh bez názvu-130
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
Návrh bez názvu-130
MAM Souboj spotů 2024 čtvrtfinále