Tereza Sabová povede social media tým v Ogilvy

Social media expertiza v agentuře Ogilvy mění vedení. Z agentury McCann ji přichází řídit Tereza Sabová, která se do Ogilvy vrací po devíti letech a v roli Social Directora střídá Barboru Fryč Šumanskou. Kromě expertního a obchodního rozvoje této disciplíny bude mít na starosti i vedení pětadvacetičlenného týmu.

Social media tým Ogilvy aktuálně pracuje jak pro regionální klienty (např. Lego, Mars), tak pro lokální (T-Mobile, Raiffeisenbank, Hartmann nebo Calibra) a patří k nejoceňovanějším agenturním týmům z hlediska efektivity. Od poloviny února má nové vedení – od Barbory Fryč Šumanské, která tuto specializaci v české Ogilvy před šesti lety založila a dosud vedla, ho od poloviny února přebírá Tereza Sabová.

Tereza Sabová se v oboru pohybuje patnáct let a má bohaté zkušenosti s řízením integrovaných reklamních kampaní a komplexních komunikačních projektů kombinujících ATL, BTL, digitál, social či PR pro širokou škálu klientů, od FMCG přes telekomunikace, pojišťovnictví až po energetiku.

Klíčovou dovedností, kterou přináší do Ogilvy, je vedení multidisciplinárních týmů a efektivní propojování komunikačních disciplín tak, aby výsledek přinesl co největší benefit pro značku a klienta.

Do Ogilvy přichází z agentury McCann, kde z pozice account directora zodpovídala za B2C i B2B komunikaci pro klienta Vodafone, s nímž ji pojí nejdelší profesní spolupráce. V roce 2016 byla například u spuštění komunikace tarifů pro mladé #jetovtobě a od roku 2018 ji vedla – komunikace získala celou řadu ocenění, včetně několika cen Effie, IMC Awards (dnes Impact Awards) a ADC Awards.

„Mým cílem je stavět na silné expertize týmu v oblasti sociálních médií včetně strategie a tvorby obsahu pro tyto kanály a efektivně ji propojovat s dalšími oblastmi komunikace. Chci se zaměřit i na rozvíjení spolupráce social týmu s týmy v Ogilvy a napříč agenturami WPP i na větším propojení a posílení spolupráce s expertním týmem Ogilvy Social.Lab,“ říká ke svému nástupu Tereza Sabová.

V minulosti už v Ogilvy pracovala jako account manager v advertisingovém týmu.

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)

MAM Exkluzivně v časopise

Oldřich Dostál
Jan Čillík
Oskar Hes a Petr Čech
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
MAM Souboj spotů - únor
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
MAM Souboj spotů - únor