Po 15 letech v agentuře Ogilvy vede Barbora Fryč Šumanská nově projekty zaměřené na rodiny a mladá publika v agentuře MSL.
Dosavadní ředitelka pro social v agentuře Ogilvy ze skupiny WPP Barbora Fryč Šumanská nastoupila od března do agentury MSL Czech Republic spadající pod Publicis Groupe. Působí ve funkci „head of family & youth audiences“. Změnu oznámila Šumanská na svém LinkedIn. „Bude to jízda,“ slíbila v reakcích na příspěvek MSL.
Radek Vítek, ředitel pro byznys MSL, pak dodal: „Jsem rád, že se Bára rozhodla stát se součástí našeho týmu. Přináší obrovské zkušenosti a výjimečný vhled do cílové skupiny rodičů a dětí, který budeme v MSL naplno využívat pro stávající i budoucí klienty.“
Před svým přestupem vedla v agentuře Ogilvy tým pro sociální média, který před šesti lety založila. Pracovala s ním na kampaních mimo jiné pro T-Mobile, Lego či Mars. Vedla tým 25 lidí, který působil napříč čtyřmi zeměmi. S kampaněmi získali mimo jiné 17 českých Effie včetně šesti zlatých.
Zároveň takřka deset let působila jako account directorka Ogilvy a vedla týmy pro klienty, kam vedle Lega patřily BAT, Calibra či GSK. Mezi lety 2010 a 2015 pak byla v Ogilvy account manažerkou. Předtím byla ve společnostech Pleon Impact nebo Colormedia.
„Na spolupráci s MSL Czech Republic se nesmírně těším. Je to velká změna po patnácti letech, ale věřím, že to bude to jízda,“ uvedla Barbora Fryč Šumanská.
Text jsme aktualizovali o vyjádření Radka Vítka a Barbory Fryč Šumanské.