Barbora Fryč Šumanská přestoupila z Ogilvy k MSL Czech Republic

Po 15 letech v agentuře Ogilvy vede Barbora Fryč Šumanská nově projekty zaměřené na rodiny a mladá publika v agentuře MSL.

Dosavadní ředitelka pro social v agentuře Ogilvy ze skupiny WPP Barbora Fryč Šumanská nastoupila od března do agentury MSL Czech Republic spadající pod Publicis Groupe. Působí ve funkci „head of family & youth audiences“. Změnu oznámila Šumanská na svém LinkedIn. „Bude to jízda,“ slíbila v reakcích na příspěvek MSL.

Radek Vítek, ředitel pro byznys MSL, pak dodal: „Jsem rád, že se Bára rozhodla stát se součástí našeho týmu. Přináší obrovské zkušenosti a výjimečný vhled do cílové skupiny rodičů a dětí, který budeme v MSL naplno využívat pro stávající i budoucí klienty.“

Před svým přestupem vedla v agentuře Ogilvy tým pro sociální média, který před šesti lety založila. Pracovala s ním na kampaních mimo jiné pro T-Mobile, Lego či Mars. Vedla tým 25 lidí, který působil napříč čtyřmi zeměmi. S kampaněmi získali mimo jiné 17 českých Effie včetně šesti zlatých.

Zároveň takřka deset let působila jako account directorka Ogilvy a vedla týmy pro klienty, kam vedle Lega patřily BAT, Calibra či GSK. Mezi lety 2010 a 2015 pak byla v Ogilvy account manažerkou. Předtím byla ve společnostech Pleon Impact nebo Colormedia.

„Na spolupráci s MSL Czech Republic se nesmírně těším. Je to velká změna po patnácti letech, ale věřím, že to bude to jízda,“ uvedla Barbora Fryč Šumanská. 

Text jsme aktualizovali o vyjádření Radka Vítka a Barbory Fryč Šumanské.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk