Společnost Vision Thing, jediná programatická reklamní DOOH síť v Česku a na Slovensku, oznamuje změnu ve svém vedení. Novým spolumajitelem a jednatelem se stává Martin Hanzlík, který získává 50procentní podíl ve firmě.
Martin Hanzlík v čele společnosti doplní zakladatele Richarda Němce a společně se zaměří na rychlou expanzi digitální reklamní sítě do regionů po celé republice.
Podíl Hanzlík získal od společnosti Caroda, která byla nedávno akvírována firmou R2B2. Jeho hlavním cílem je rozšíření sítě na stovky digitálních ploch v outdoorovém i indoorovém prostředí a posílení programatického DOOH segmentu na českém a slovenském trhu.
Zkušenosti z financí a technologií jako motor expanze
Martin Hanzlík je renomovaný odborník v oblasti financí, investic a inovací s bohatou praxí ve strukturaci alternativních investičních fondů a finančních nástrojů. Má více než 25 let zkušeností v online technologickém segmentu, působil jako angel investor, vedl venture kapitálové fondy a stál u zrodu několika úspěšných startupů, včetně projektu eStránky, které úspěšně exitoval do Sanoma Group.
Vedle technologických investic sehrál klíčovou roli v oblasti finančních a kapitálových trhů. Jako člen investičního výboru Evropského investičního fondu se podílel na financování inovativních projektů v rámci EU.
„Online technologie jsou součástí mého profesního života už 25 let a vidím v digitální OOH reklamě a programatice obrovský potenciál na českém trhu. S Richardem sdílíme podobnou vizi a zkušenosti, což nám umožní společně co nejrychleji rozšířit reklamní síť i do regionů mimo Prahu a přinést inzerentům nové možnosti efektivního cílení,“ říká Martin Hanzlík, nový spolumajitel a jednatel Vision Thing.
Vstup Martina Hanzlíka do Vision Thing vítá i zakladatel Richard Němec, který s ním nyní společnost spoluvlastní a vede jako druhý jednatel.
„Martin je pro naši společnost významnou posilou. Jeho zkušenosti v oblasti rozvoje a řízení firem jsou obrovským přínosem. Od prvního dne naplno spolupracujeme a podnikáme kroky, které se v následujících týdnech a měsících výrazně promítnou do mediálního trhu. Postupujeme také ve vývoji technologií, které postupně nasazujeme,“ komentuje Richard Němec.