Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vision Thing rozšiřuje programatickou DOOH síť o tři nové lokality v Praze

Společnost Vision Thing, programatická DOOH (Digital Out-of-Home) reklamní síť v Česku a na Slovensku, pokračuje ve své expanzi a přidává tři nové digitální billboardy v Praze.

Mezi nové přírůstky patří digitální billboard na Můstku, v dolní části Václavského náměstí. Tento billboard je nyní největší plochou v síti Vision Thing, která cílí na pěší. Podle vyjádření společnosti jde o nejefektivnější plochu z hlediska počtu oslovených lidí. „Václavské náměstí je jednou z nejfrekventovanějších lokalit v Praze, kde denně projdou stovky tisíc lidí. Díky velkému rozměru a strategickému umístění poskytuje tato plocha našim inzerentům mimořádnou viditelnost a zásah,“ uvedl Richard Němec, CEO Vision Thing.

Billboard na Václavském náměstí

Další dva nové digitální billboardy jsou zaměřeny na řidiče a pasažéry automobilů. První  z nich se nachází na pražské magistrále směřující do centra, konkrétně na náměstí Hrdinů. Jedná se o druhou digitální plochu na magistrále, kde je možné nakupovat reklamní prostor programaticky. „Billboard na náměstí Hrdinů má ideální polohu, protože míří přímo na vozidla přijíždějící do centra Prahy. Posádky aut tak mohou během plynulé jízdy bez dopravní zácpy zhlédnout až tři desetivteřinové spoty,“ zdůrazňuje Richard Němec.

Třetí a nejnovější digitální billboard se nachází v pražské čtvrti Štěrboholy, na křižovatce ulic Ústřední a Nedokončená. Tento billboard je sice nejmenší z nově přidaných ploch, ale jeho umístění blízko silnice, kudy denně projede až 29 tisíc vozidel, z něj činí velmi efektivní reklamní prostor. „Jedná se o strategicky výhodné a frekventované místo s vysokou viditelností pro inzerenty,“ dodává Němec.

Billboard na křižovatce ulic Ústřední a Nedokončená

Všechny nové reklamní plochy byly vybaveny inteligentními senzory, které sledují pohyb chodců i projíždějících vozidel. Díky tomu je využit model OTS (Opportunity to See) nejen pro přesné cílení, ale také pro transparentní cenotvorbu.

Reklamní síť Vision Thing v současnosti zahrnuje 26 digitálních venkovních billboardů v Česku a na Slovensku a 80 digitálních obrazovek v síti hypermarketů Albert v 11 krajích České republiky. Reklamní prostor je možné nakupovat prostřednictvím platforem Adform DSP, Google DV360, The Trade Desk, Vistar Media nebo VisionThing DSP.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Návrh bez názvu-127
Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu