Vojta Kotek ze stáje Bauhaus si dojel na traktůrku pro vítězství v únorovém Souboji spotů

Co je rychlejší? Zahradní traktůrek nebo vlak? Každý z vás jistě odpoví, že vlak. Přesto ale dokázal Vojta Kotek na zahradním traktůrku předjet vlakovou soupravu Českých drah, díky vašim hlasům.

Spot Bauhausu od agentury Jinej Gang opět vyšle svého favorita do hlavní soutěže MAM Souboj spotů. Ovládl únorové kvalifikační kolo letošního ročníku. „Všechny cesty vedou k nám,“ hlásá a jeho cesta MAM Soubojem spotů 2025 nekončí.

Rychlík Českých drah dlouho ujížděl na čele závodu osamocen, nakonec se ale přiřítil Vojta Kotek v roli nešikovného, a tentokrát i žárlivého, manžela a vyfoukl novému komunikačnímu konceptu od DDB Prague první místo.

Oba spoty budou nicméně již tradičně otestovány společností Behavio. Výsledky najdete ve vydání MAM 11/2025, které vyjde 17. března.

Výsledky únorového kola

Březnový Souboj spotů

Už nyní sbíráme březnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky příštího kvalifikačního kola.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk