Kam ujíždí žena nešikovného manžela, odhaluje nová kampaň Bauhausu

V další sérii spotů Bauhausu od agentury Jinej Gang rozehrávají hlavní tváře Vojta Kotek s Eliškou Jansovou scénky nejen o věrnosti značce.

Nová jarní kampaň odborných center Bauhaus odstartovala už v pondělí 17. února. Upozorňuje na novou možnost vyzvednout objednané zboží na více než 15 tisících výdejních místech po Česku. Doručení do výdejního místa je podle Bauhausu čím dál tím více preferovanou alternativou k nákupu na místě.  

Ani tentokrát v kampani nechybí nadsázka a humor, které si zákazníci sítě Bauhaus i širší veřejnost oblíbili. Těšit se mohou na manželskou sledovačku, zběsilou jízdu městem na sekacím traktůrku, ale i romantický happy end v kulisách prosluněného městečka.

„Spot vznikal už na podzim a jako tradičně nám nepřálo počasí. Po historickém natáčení ve sněhové vánici jsme tentokrát museli zvládnout natáčení slunného jarního dne za vytrvalého deště,“ prozrazuje zákulisí natáčení Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu Bauhausu.

Kampaň se objevuje s 30sekundovými spoty na kanálech skupiny Prima a Atmedia. Od března je doplní desetisekundové remindery. Ve formě sponzorských vzkazů se objeví taktéž na stanicích Nova, ČT nebo O2, vše doplní využití HbbTV formátu.

Vizuály budou k vidění v tisku, venkovní reklamě nebo v prodejnách. Doprovázet je bude i komplexní online kampaň zahrnující nejen video a bannerové formáty, ale také interaktivní brandingové formáty, nebo online audio. Rozhlasové spoty budou nasazeny napříč hlavními stanicemi v ČR. Všemi formáty se opět prolíná akustický branding z přezpívané písně Our House od skupiny Madness.

Vedle Elišky Jansové a Vojty Kotka, který se opět ujal režie spotů, ani letos nechybí Zdeněk Charvát. V oblíbené roli prodavače právě on v Kotkovi vyvolá pochybnosti o věrnosti jeho herecké manželky.

Kreativní zpracování včetně klíčových vizuálů pro 2D kampaň měli opět na starosti Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang.

Vizitka kampaně
Klient: Bauhaus
Agentura: Jinej Gang
Produkce: Stink Films
Režie: Vojtěch Kotek
Mediamix: TV, online, social, tisk, OOh, rozhlas, místo prodeje
Nasazení: únor – březen 2025

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-8

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Otava
AI Restart
Renault
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa