Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tchibo si opět vybralo Bubble na tvorbu pro sociální sítě

Agentura Follow Bubble už potřetí vyhrála výběrové řízení společnosti Tchibo pro tvorbu obsahu na sociální sítě a blog v Čechách a na Slovensku.

Spolupráce společnosti Tchibo a Bubble, která trvá už od roku 2016 tak bude pokračovat i v dalších letech. „Na jedné straně máme obrovskou radost, na druhé to bereme jako velkou zodpovědnost a obrovskou výzvu. Tchibo blog i sociální sítě jsou mimořádně úspěšné projekty, takové je vždy těžké dál a dál posouvat. Ale těšíme se na to,“ říká Andrea Krenková, která jako COO vede letenskou agenturu.

Hodně si od spolupráce slibuje i značka Tchibo, jak potvrzuje její marketingový ředitel Steffen Sämann: „Naším cílem je mít dlouhodobě obsah, který je pro lidí relevantní a má takovou přidanou hodnotu, že ho organicky vyhledávají napříč internetem. Ve stále intenzivnějším konkurenčním a technologicky proměnlivém prostředí ale bude stále složitější držet krok a být na špičce. Právě proto pro nás bylo extrémně důležité mít partnera, který umí být proaktivní, zvládne adaptovat trendy a dodává obsah na nejvyšší úrovni.“

Reklama
Know

Výběr vítězné agentury se opíral o několik kritérií. Klíčovým faktorem pro rozhodování podle Sämanna byla strategie pro blog v kontextu chování lidí a jejich konzumace obsahu, ale také kreativní přístup pro komunikaci udržitelnosti a kávy. Jako další důležité aspekty, které rozhodly o vítězi, uvádí i aplikaci nových technologií, jako je AI, do procesů zlepšení efektivity práce a samozřejmě cenu.

V dalších letech tedy bude Bubble i nadále rozvíjet úspěšný obsahový projekt blogu, stejně jako celý ekosystém social médií, tedy včetně influencerských spoluprací nebo přípravy obsahu a kampaní pro menší značky jako je Tchibo Coffizz.

Největším úkolem pro Bubble ale bude především realizace nové strategie, která by měla, jak říká Veronika Šinková, manažerka social médií Tchibo pro Česko a Slovensko: „Dál maximálně efektivně rozšiřovat skvělý obsah, který máme, i do dalších platforem a formátů.“

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)