Reklama
Megaboard

Makro si na kreativu vybralo Dentsu

Dentsu Creative zvítězilo ve výběrovém řízení Makro ČR na kreativní agenturu. Tři roky se bude podílet na marketingové a komunikační strategii všech značek a iniciativ řetězce.

Ve výběrovém řízení si Makro ČR vybralo jako kreativní agenturu Dentsu Creative ze sítě Dentsu. Po dobu následujících tří let se bude podílet na marketingové a komunikační strategii všech značek a iniciativ společnosti, na jejichž základě bude vytvářet komunikační kampaně. Součástí tendru bylo vytvoření 360° strategie, kreativního konceptu i vytvoření klíčových vizuálů a mediálního mixu, na kterém spolupracovaly rovněž další týmy napříč celým Dentsu.

„Už během práce na tendru bylo vidět, že se nejedná o klasické kreativní zadání, ale čeká nás velmi komplexní práce,“ komentuje Radim Kameník, výkonný ředitel Dentsu Creative, a doplňuje: „A právě tady se mohla ukázat naše One Dentsu síla, tedy možnost přemýšlet o kampaních jako o celku, zapojení různých kanálů, týmů, strategií, a tedy efektivnější a ucelenější přístup, než je úplně běžné.“

Agentura tak během výběrového řízení představila kreativní koncept, který byl postavený na silné strategii a na první pohled se odlišoval od stávající komunikace. Díky tomu byl podle agentury snadno zapamatovatelný a v konečném důsledku odvážný. Vsadil na bláznivou nadsázku postavenou na silném insightu vášně k vaření, gastronomii i samotnému podnikání.

„Vedle velmi kvalitního splnění kreativního zadání zpracovalo Dentsu Creative nejkomplexnější řešení našich požadavků ze všech agentur, které jsme do tendru pozvali. Velmi se těšíme na spolupráci s celým týmem, který nás nadchnul už při prvních prezentacích, a očekáváme, že se Dentsu stane naším dlouhodobým partnerem, který posune naši komunikaci zase na další úroveň,“ říká Lenka Slezáková, šéfka marketingu a komunikace Makro ČR.

Kameník k tomu ještě dodává: „Chceme, aby i do budoucna každý další společný projekt a kampaň přinesly nejen zajímavé kreativní řešení a odpovídající výsledky, ale aby obchodně pomohly značce Makro stejně jako celé české gastronomii, která se nám touto spoluprací otevírá.“

Pro Makro ČR dosud pracovala agentura Leo Burnett ze skupiny Publicis Groupe. Zvítězila v tendru v roce 2020, kdy nahradila agenturu DDB. Ta se starala o kampaně v Česku i na Slovensku dva roky po vyhraném výběrovém řízení v roce 2018, kdy po třech letech vystřídala Kaspen/JvM.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále