Geotarget se postará o reklamu na iCLV plochách a v mobilní aplikaci startupu Lokni, který provozuje vlastní síť filtračních stanic na českých univerzitách a nádražích.
Agentura Geotarget, která se stala vítězem výběrového řízení, má od letošního května na starost efektivní správu reklamy v rámci platformy Lokni iCLV. Tento na českém trhu nový reklamní formát kombinuje digitální plochy na filtračních stanicích Lokni spolu s bannery v mobilní aplikaci.
„Jak se síť našich filtračních stanic na pitnou vodu do vlastní lahve rozšiřuje po celé České republice, chtěli jsme spojit síly s partnerem, který bude umět využít její význam a jedinečnost a pomůže nám ji představit co nejvíce firmám,“ říká Martin Václavík, zakladatel startupu Lokni.
Geotarget je od roku 2018 exkluzivním partnerem platformy Blis pro ČR a SR, která se zaměřuje na geolokační reklamu, a zastupuje také společnost Channel Factory, platformu pro on-line reklamu založenou na kontextuální relevanci. Využívá i technologie založené na umělé inteligenci.
„Reklamní prostor, který Lokni nabízí, skýtá řadu příležitostí pro celé spektrum našich klientů. Díky široké síti Lokni nám umožní cílit jak na profilovanou skupinu vysokoškolských studentů, tak i na širší publikum v rámci sítě iCLV na klíčových nádražích. Zároveň jsme rádi, že se můžeme podílet na budování produktu s přidanou hodnotou v podobně snížení ekologické zátěže bez nadbytečných plastů,“ dodává Martin Kopecký, ředitel agentury Geotarget.
Lokni svými filtračními stanicemi pokrývá již 75 fakult českých univerzit a 13 vlakových nádraží. Spojuje silnou komunitu téměř 100 tisíc aktivních uživatelů, kterou ve většině případů tvoří studenti vysokých škol napříč nejrůznějšími obory. Denně se v Lokni vytočí 14 tisíc litrů vody, kterou využije 20 tisíc uživatelů, celá síť má navíc potenciál oslovit v rámci škol a nádraží 400 tisíc lidí denně. Celá platforma nabízí prostor s průměrným počtem impresí 10,5 milionu za měsíc a v rámci aplikace CTR převyšující čtyři procenta. V rámci vyhodnocení výkonu jednotlivých kampaní pak poskytuje Lokni svým partnerům také ESG reporty například v podobě počtu PET lahví, ušetřených díky filtračním stanicím Lokni, na kterých firmy inzerují.