Společnost Porsche Inter Auto, importér značky Porsche v Česku, si pro správu komunikace ve výběrovém řízení zvolila divizi Brand Experience (BX) z konzultační skupiny Flo.
Tým Flo BX bude odpovědný za plné spektrum komunikačních aktivit včetně „launch“ kampaní, brandových aktivací a správy sociálních sítí. Tendr, který vyvrcholil v polovině letošního dubna, vyhlásily společnosti Porsche Česká republika a Porsche Inter Auto na konci roku 2023.
„Tým Flo BX nás v první řadě přesvědčil, že pro ně Porsche není jen klientem – ale značkou, kterou skutečně žijí. Během řízení jsme si zároveň důkladně ověřili, že umí perfektně strategicky a kreativně přemýšlet,“ komentuje spolupráci Petra Klosová, marketingová ředitelka Porsche Inter Auto, a dodává „To bude potřeba, protože v průběhu letoška nás čeká hned několik výrazných událostí, jako například launch druhé generace modelu Taycan, představení druhého plně elektrického vozu Porsche Macan, facelift verze legendární 911 nebo první oficiální komunitní Porsche Festival, který se uskuteční na brněnském okruhu a má za cíl propojit majitele vozů s fanoušky značky.“
Práce s komunitou, synergické spolupráce a aktivace nových cílových skupin jsou pro ikonickou automobilku neodmyslitelně zapsaná v jejím DNA. Nejbližším připravovaným eventem je již 25. května akce s názvem Analog Affair. Tu chystá automotive platforma Speed Dates, která pravidelně pořádá lifestylové srazy, propojující ikonické vozy, jejich majitele, primárně z kreativní sféry, a umění – a jejíž partnerem Porsche je. Akce Analog Affair vedle srazu vozů Porsche také poprvé v Česku představí dílo jednoho z nejznámějších fotografů v rámci komunity kolem značky Porsche, Belgičana Barta Kuykense, který bude na akci osobně přítomen.
Za konceptem Speed Dates přitom stojí právě tým Flo BX. Z přirozeného propojení Speed Dates a značky Porsche vznikl i pilotní projekt „Never Out of Fashion“ k oslavě 60 let modelu 911, který byl zveřejněn na konci minulého roku.
„Ideou kampaně byla nadčasovost siluety modelu 911, kterou jsme postavili do kontrastu jednoho z nejdynamičtěji se transformujícího odvětví – světa módy. Spojili jsme se se čtyřmi současnými designéry, jejichž tvorba je inspirována různými dekádami a jejich kolekce napárovali na čtyři přelomové generace vozů 911,“ vysvětluje Pavel Flégl, zakladatel Speed Dates a „head of brand experience ve skupině Flo, a dodává: „Vznikl tak fashion editoriál publikovaný v magazínu Esquire, online kampaň a event na kterém si návštěvníci užili řadu instalací, a hlavně čtyři módní přehlídky.“
Flo BX se nově stává součástí poolu agentur, které jsou Porsche Česká republika a Porsche Inter auto k dispozici. Starat se bude zejména o brandovou, strategickou a kreativní komunikaci, zajistí ale i brandové aktivace nebo například správu sociálních sítí.
Velkou pozornost věnuje rozvoji komunikace skrze instagramový profil @porsche_cesko. „Zaměříme se hlavně na růst zdravé followerské báze a vysoký engagement,“ komentuje Václav Krejčí, spoluzakladatel Speed Dates a creative lead ve Flo BX, a doplňuje: „Do budoucna se plánujeme soustředit na tvorbu lokálního obsahu, a to jednak skrze spolupráci s talentovanými tvůrci a fotografy, které v Česku máme, a také na samotnou fanouškovskou základnu a rozvoj komunity.“