Pilsner Urquell si pro lokální trhy vybral VCCP

Značka Pilsner Urquell společnosti Plzeňský Prazdroj si v tendru jako ATL agenturu zvolila VCCP, která se postará i o český a slovenský trh. Nahrazuje VMLY&R.

Plzeňský Prazdroj na značce Pilsner Urquell rozšířil spolupráci s agenturou VCCP i pro český a slovenský trh. VCCP vyhrála dvoukolové výběrové řízení, kterého se zúčastnilo pět agentur, včetně dosavadní agentury VMLY&R (od nového roku VML Prague).

„Hledali jsme partnera, který bude ke značce přistupovat s respektem k její tradici a významu, ale zároveň nám na ni dokáže dát čerstvý pohled,“ komentuje výběr agentury Kristýna Tereková, senior brand manažerka Pilsner Urquell.

V minulém roce už značka Pilsner Urquell svěřila VCCP svou globální komunikaci, která běží od loňského dubna. „Nová kreativní platforma má na trzích, kde jsme ji zatím uvedli, úspěch a plánujeme ji proto rozšířit i do dalších exportních zemí,“ reflektuje dosavadní spolupráci Zuzana Dudová, marketingová manažerka Pilsner Urquell.

O mezinárodní a lokální komunikaci se budou ve VCCP starat dva různé agenturní týmy. Mimo to VCCP spolupracuje s Plzeňským Prazdrojem také na značce Birell. První výstupy z nové spolupráce budou v TV k vidění letos v březnu.

„Šířit dobré jméno Pilsner Urquell ve světě je pro nás velká čest a považujeme za velký závazek, že nám Plzeňský Prazdroj svěřil komunikaci tak ikonické značky i na domácím trhu,“ uvedl k rozšíření spolupráce ředitel pro byznys VCCP Ondřej Fiala a dodal: „Český pivař je velmi náročný zákazník a konkrétně Pilsner Urquell bude vždy pod drobnohledem celého národa, což bereme jako velkou výzvu.“

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia