Značka Pilsner Urquell společnosti Plzeňský Prazdroj si v tendru jako ATL agenturu zvolila VCCP, která se postará i o český a slovenský trh. Nahrazuje VMLY&R.
Plzeňský Prazdroj na značce Pilsner Urquell rozšířil spolupráci s agenturou VCCP i pro český a slovenský trh. VCCP vyhrála dvoukolové výběrové řízení, kterého se zúčastnilo pět agentur, včetně dosavadní agentury VMLY&R (od nového roku VML Prague).
„Hledali jsme partnera, který bude ke značce přistupovat s respektem k její tradici a významu, ale zároveň nám na ni dokáže dát čerstvý pohled,“ komentuje výběr agentury Kristýna Tereková, senior brand manažerka Pilsner Urquell.
V minulém roce už značka Pilsner Urquell svěřila VCCP svou globální komunikaci, která běží od loňského dubna. „Nová kreativní platforma má na trzích, kde jsme ji zatím uvedli, úspěch a plánujeme ji proto rozšířit i do dalších exportních zemí,“ reflektuje dosavadní spolupráci Zuzana Dudová, marketingová manažerka Pilsner Urquell.
O mezinárodní a lokální komunikaci se budou ve VCCP starat dva různé agenturní týmy. Mimo to VCCP spolupracuje s Plzeňským Prazdrojem také na značce Birell. První výstupy z nové spolupráce budou v TV k vidění letos v březnu.
„Šířit dobré jméno Pilsner Urquell ve světě je pro nás velká čest a považujeme za velký závazek, že nám Plzeňský Prazdroj svěřil komunikaci tak ikonické značky i na domácím trhu,“ uvedl k rozšíření spolupráce ředitel pro byznys VCCP Ondřej Fiala a dodal: „Český pivař je velmi náročný zákazník a konkrétně Pilsner Urquell bude vždy pod drobnohledem celého národa, což bereme jako velkou výzvu.“