Reklama
Megaboard

Penny končí s Hullabaloo a bude tendrovat novou kreativní agenturu

Řetězec Penny pokračuje v obměně spolupracujících komunikačních agentur. V prosinci si vybral novou PR agenturu Svengali Communications, se kterou zahájil spolupráci od začátku letošního roku. Nyní Penny mění i kreativní agenturu. Nového partnera začal hledat poté, co ukončil spolupráci s agenturou Hullabaloo.

Změny jsou součástí úsilí o další posilování značky Penny na českém trhu. V souvislosti s tím Penny neustále hledá cesty a způsoby, jak dále zlepšit komunikaci především směrem k zákazníkům, ale i k obchodním partnerům a dalším subjektům.

„Chtěl bych Hullabaloo poděkovat za dlouhou spolupráci, z níž vzešlo mnoho úspěšných a zajímavých projektů. Po šesti letech ale přesto cítíme, že je třeba udělat změnu a dát prostor novým nápadům, které nám pomohou firmu posouvat,“ uvedl vedoucí strategického marketingu Penny Vít Vojtěch. Hullabaloo participovala například na kampaních Hýbeme se hezky česky, Hrdě hezky česky nebo na sérii TV reklam s Michalem Davidem. Na většině posledních reklamních kampaní se podílely jiné agentury (například Wilhelm Kinga) a interní marketingový tým. Nový partner vzejde z tendru, který Penny vypíše během několika týdnů.  

V tendru si Penny vybralo i novou PR agenturu Svengali Communications „I v oblasti komunikace se chceme rozvíjet. Zvolili jsme agenturu, která ve výběrovém řízení ukázala kreativní myšlení a má za sebou řadu prokazatelných úspěchů,“ dodal tiskový mluvčí Penny Tomáš Kubík.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále