Značka zavlažovací a zahradní techniky Gardena si v tendru vybrala Dentsu. Ta se v Česku i na Slovensku postará o média, správu obsahu i reklamy na sítích.
Agenturní síť Dentsu po vyhraném tendru získala dvouletý kontrakt na spolupráci, která bude zahrnovat plánování a nákup online a offline médií, správu obsahu i reklamu na sociálních sítích včetně vybraných spoluprací s influencery. A to nejenom v ČR, ale i na Slovensku.
„Dentsu v tendru ukázala, že za ní stojí tým opravdových profesionálů s velmi sympatickou energií. Moc se nám líbila témata a kreativní nápady, kterými chtějí značku Gardena v příštích letech rozvíjet, a také způsob, jakým to chtějí provést,“ uvedla Jana Slepičková, marketingová manažerka brandu Gardena pro Česko a Slovensko.
Martin Hanzal, ředitel pro „client management & business growth“ v Dentsu, k tomu dodává: „Samotná práce na tendru nám ukázala, že Gardena je značkou, pro kterou je radost pracovat. Už teď si na prvních zadáních potvrzujeme, že budeme mít spoustu příležitostí ukázat, jak kreativní může taková spolupráce být.“
Gardena je brandem skupiny Husquarna, patří mezi přední evropské značky v oblasti zavlažovací a zahradní techniky se zaměřením na inovativní řešení pro celou zahradu. Má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě.