Reklama
Megaboard

Frisco si na reklamu a strategii vybralo Boomerang Communication

Cider z portfolia Plzeňského Prazdroje Frisco si v tendru vybíral kreativní agenturu. Vyhrál Boomerang, který střídá VCCP.

Moderní alkoholický cider Frisco z portfolia Plzeňského Prazdroje si ve výběrovém řízení na budoucího kreativního a strategického partnera, kterého se účastnily čtyři agentury, zvolil Boomerang Communication. Česká nezávislá komunikační agentura z pražské Troji pro něj zajistí kreativní zpracování televizních reklam a digitálních kampaní. Spolupráce se týká i posunu dlouhodobého kreativního konceptu značky, jenž Frisco plánuje.

„Boomerang přišel s řešením, které propojilo ATL i digitální aktivity velmi koncepčně. Bylo vidět, že tým agentury pochopil cílovou skupinu, značku i výzvy, před kterými značka Frisco stojí,“ zdůvodňuje výběr nové agentury Žaneta Kratochvílová, brand manažerka Frisca.

„Frisco je skvělý brand, se kterým chcete spolupracovat. Jeho zadání nebylo jednoduché, a tím víc nás výhra potěšila. Boomerang už dvě desítky let spolupracuje s Plzeňským Prazdrojem na značce Radegast a pevně věřím, že se značkou Frisco navážeme podobně úspěšnou a dlouhou spolupráci,“ doplňuje Tomáš Cibor, manažer pro marketing a byznys v Boomerangu. Agentura za spolupráci s Radegastem získala v roce 2020 mimo jiné zlato v české soutěži Effie za dlouhodobé budování značky.

Boomerang tak střídá agenturu VCCP, která pro brand Frisco pracovala od roku 2019 a loni se například v komunikaci zaměřily na rozšíření cílové skupiny brandu o muže.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále