Reklama
Megaboard

První tendr pro spojenou GroupM Nexus: postará se o výkonnostní marketing T-Mobile

Týden poté, co bylo oznámeno přesunutí H1.cz pod brand GroupM Nexus, získává digitální agentura prvního klienta po svém sloučení. Uspěla v tendru společnosti T-Mobile na služby v oblasti výkonnostního marketingu, které od roku 2018 poskytovala agentura MarketUp.

Tendr probíhal podle pravidel férového tendru od 31. července, přihlásilo se celkem 13 agentur a 10 z nich poslalo své credentials. Po sérii jednání dostaly konkrétní zadání agentury MarketUp, H1 (nyní GroupM Nexus), agentura KOFEIN a Taste.

„Tendr prokázal mimořádnou kvalitu a profesionální přístup všech agentur. Na základě prezentovaných výstupů jsme se rozhodli pro spolupráci s GroupM Nexus (dříve H1.cz) a těšíme se na to, kam se v oblasti výkonnostního marketingu společně posuneme. Velmi děkujeme stávající agentuře MarketUp za dosavadní skvělou spolupráci,“ komentuje výsledky tenderu Eva Nora, manažerka digitálních služeb v T-Mobile.

„Práce na tendru byla radost i výzva zároveň. Zadání obsahovalo ambiciózní cíle, což nám otevřelo prostor pro kreativní myšlení a hledání různých propojení mezi online marketingovými disciplínami, které vytvoří půdu pro dlouhodobý růst. Hlavním kritériem výběru nebyla jen schopnost navrhnout strategické směrování, ale poznání týmů navzájem. O to více nás práce na řešení bavila – věděli jsme, že dostaneme možnost pracovat s týmem, který jede na stejné vlně jako my,“ doplňuje Veronika Burešová, CEO GroupM Nexus.

Budoucí spolupráce s agenturou GroupM Nexus odstartuje 1. ledna 2024 a zahrnovat bude výkonnostní online marketing s důrazem na vyhledávání, programatický nákup, SEO, obsahové sítě a další relevantní formáty. Předmětem spolupráce nebude inzerce na sociálních sítích.

Před měsícem si T-Mobile vybral ve výběrovém řízení také agenturu na zajištění služeb digitální komunikace. V tomto případě navázal na spolupráci s Proboston Creative, která trvá již od roku 2014.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále