První tendr pro spojenou GroupM Nexus: postará se o výkonnostní marketing T-Mobile

Týden poté, co bylo oznámeno přesunutí H1.cz pod brand GroupM Nexus, získává digitální agentura prvního klienta po svém sloučení. Uspěla v tendru společnosti T-Mobile na služby v oblasti výkonnostního marketingu, které od roku 2018 poskytovala agentura MarketUp.

Tendr probíhal podle pravidel férového tendru od 31. července, přihlásilo se celkem 13 agentur a 10 z nich poslalo své credentials. Po sérii jednání dostaly konkrétní zadání agentury MarketUp, H1 (nyní GroupM Nexus), agentura KOFEIN a Taste.

„Tendr prokázal mimořádnou kvalitu a profesionální přístup všech agentur. Na základě prezentovaných výstupů jsme se rozhodli pro spolupráci s GroupM Nexus (dříve H1.cz) a těšíme se na to, kam se v oblasti výkonnostního marketingu společně posuneme. Velmi děkujeme stávající agentuře MarketUp za dosavadní skvělou spolupráci,“ komentuje výsledky tenderu Eva Nora, manažerka digitálních služeb v T-Mobile.

„Práce na tendru byla radost i výzva zároveň. Zadání obsahovalo ambiciózní cíle, což nám otevřelo prostor pro kreativní myšlení a hledání různých propojení mezi online marketingovými disciplínami, které vytvoří půdu pro dlouhodobý růst. Hlavním kritériem výběru nebyla jen schopnost navrhnout strategické směrování, ale poznání týmů navzájem. O to více nás práce na řešení bavila – věděli jsme, že dostaneme možnost pracovat s týmem, který jede na stejné vlně jako my,“ doplňuje Veronika Burešová, CEO GroupM Nexus.

Budoucí spolupráce s agenturou GroupM Nexus odstartuje 1. ledna 2024 a zahrnovat bude výkonnostní online marketing s důrazem na vyhledávání, programatický nákup, SEO, obsahové sítě a další relevantní formáty. Předmětem spolupráce nebude inzerce na sociálních sítích.

Před měsícem si T-Mobile vybral ve výběrovém řízení také agenturu na zajištění služeb digitální komunikace. V tomto případě navázal na spolupráci s Proboston Creative, která trvá již od roku 2014.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345