Internetový obchod s parfémy a kosmetikou Notino si v tendru vybral svou eventovou agenturu. O plánování a organizování akcí se postará tým Extrovetrs. Společně už mají za sebou první aktivace: otevření vlajkového obchodu v Bratislavě či vánoční event v bytě Notino.
„Naším cílem je přinést zákazníkům jedinečný zážitek nejen v naší aplikaci, na webu, ale i ve fyzickém světě. Je pro nás nesmírně důležité přinášet zákazníkům jedinečné eventy a aktivace i mimo naše pobočky, kde propojujeme online a offline svět. Využíváme k tomu nejen naši mobilní aplikaci, ale hlavně unikátní beauty vychytávky, jako je virtuální zrcadlo, diagnostika vlasů a parfémový poradce. Mám radost, že máme po svém boku silného a zkušeného partnera, na jehož práci a výsledky se můžeme spolehnout,“ uvádí Kateřina Kácovská, retail marketing manager značky Notino.
S organizováním nejrůznějších typů eventů má agentura Extroverts dlouholeté zkušenosti. „Při naší práci se zaměřujeme na gamifikace a engagement účastníků. Kromě klasické přípravy eventu vždy přemýšlíme nad backgroundem a strategií, jak se dostat návštěvníkům pod kůži. Stavíme nejlepší koncept pro to, aby klient předal informace, kvůli kterým akci pořádá,“ vysvětluje CEO agentury Extroverts Lenka Halásová.
Do spolupráce se sítí Notino se agentura pustila ihned po vyhodnocení tendru. Influencerský K-Beauty event nebo otevření bratislavského flagship store v nákupním centru Eurovea se zařadily mezi první úspěšné aktivace. Tento týden proběhl Vánoční event pro novináře a influencery v bytě Notino, který navázal na televizní kampaň Darujte si klid.
Kromě toho pořádá Extroverts pro Notino každý týden pravidelné eventy na pobočkách v Rakousku, Polsku, Maďarsku, Bulharsku a na Slovensku. Mezi tím agentura připravuje na příští rok větší akce v Německu, Itálii a dalších velkých evropských zemích. Pomáhá jí v tom partnerství s Creative Group.
Na malých i velkých eventech, v Česku i v zahraničí klade agentura Extroverts důraz na zmíněnou gamifikaci a engagement. „Je to pro nás již dlouho jediná cesta. Zároveň je to něco, co nás odlišuje od konkurence. Jsme rádi, že jsme v tomto s Notinem naladění na stejnou vlnu,“ doplňuje Lenka Halásová.
V Česku se klientovi Notino bude za Extroverts věnovat tým 6 lidí. V každé z dalších zemí má na Notino vždy dalšího account manažera. Samotné Notino loni v Česku a na Slovensku zvítězilo v soutěži ShopRoku jako nejkvalitnější e-shop napříč obory. Ročně obslouží více než 24 milionů zákazníků ve 27 zemích a prodá 109 milionů produktů od 2500 značek z celého světa.