Peppermint digital přebírá sociální sítě a digitál Komerční banky

Výběrové řízení na agenturu pro sociální média a digitální komunikaci Komerční banky včetně dceřiných společností vyhrála kreativní agentura Peppermint Digital.

Náplní tohoto partnerství bude vytváření strategií a obsahu na sociálních sítích s cílem představit zákazníkům novou éru bankovnictví ve větším detailu a ve formátech, které jsou sociálním sítím vlastní. A to vedle Komerční banky také u další firem, které pod ní spadají: Modrá pyramida, KB Penzijní společnost a KB Pojišťovna.

„Agentura Peppermint nás v procesu výběru přesvědčila zejména svými zajímavými nápady, kreativou i schopností přemýšlet v kontextu bankovního světa a nové éry Komerční banky. Komunikace na sociálních sítích a digitální komunikace je pro nás naprosto zásadní, neboť v dnešní době se převážná část komunikace s klienty děje právě v tomto světě,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka strategie brandu a komunikace Komerční banky.

„Spolupráce s Komerční bankou je pro nás velkou ctí a zároveň výzvou. Chceme zákazníkům představit, co to znamená být součástí nové éry bankovnictví, a věříme, že naše expertíza v digitálním marketingu tomu napomůže. Jsme rádi, že u tohoto úkolu můžeme být zrovna my,“ uvádí Ondřej Danda, COO Peppermintu.

„Komerční banka je značka v přerodu a ke své nové identitě přistupuje agilně, jako ke svébytnému produktu. Pro nás to znamená úžasnou příležitost odít novou éru bankovnictví do nového komunikačního hávu,“ dodává Robin Hendrych, jenž v agentuře působí na pozici „creative lead“.

Obě strany si od spolupráce slibují plné využití dynamického potenciálu nového směřování značky KB. Bude to kombinace moderního bankovnictví s kreativitou a odbornými znalostmi agentury, což zákazníkům nabídne úplně nový pohled na svět financí.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345