Výběrové řízení na agenturu pro sociální média a digitální komunikaci Komerční banky včetně dceřiných společností vyhrála kreativní agentura Peppermint Digital.
Náplní tohoto partnerství bude vytváření strategií a obsahu na sociálních sítích s cílem představit zákazníkům novou éru bankovnictví ve větším detailu a ve formátech, které jsou sociálním sítím vlastní. A to vedle Komerční banky také u další firem, které pod ní spadají: Modrá pyramida, KB Penzijní společnost a KB Pojišťovna.
„Agentura Peppermint nás v procesu výběru přesvědčila zejména svými zajímavými nápady, kreativou i schopností přemýšlet v kontextu bankovního světa a nové éry Komerční banky. Komunikace na sociálních sítích a digitální komunikace je pro nás naprosto zásadní, neboť v dnešní době se převážná část komunikace s klienty děje právě v tomto světě,“ říká Hana Kovářová, výkonná ředitelka strategie brandu a komunikace Komerční banky.
„Spolupráce s Komerční bankou je pro nás velkou ctí a zároveň výzvou. Chceme zákazníkům představit, co to znamená být součástí nové éry bankovnictví, a věříme, že naše expertíza v digitálním marketingu tomu napomůže. Jsme rádi, že u tohoto úkolu můžeme být zrovna my,“ uvádí Ondřej Danda, COO Peppermintu.
„Komerční banka je značka v přerodu a ke své nové identitě přistupuje agilně, jako ke svébytnému produktu. Pro nás to znamená úžasnou příležitost odít novou éru bankovnictví do nového komunikačního hávu,“ dodává Robin Hendrych, jenž v agentuře působí na pozici „creative lead“.
Obě strany si od spolupráce slibují plné využití dynamického potenciálu nového směřování značky KB. Bude to kombinace moderního bankovnictví s kreativitou a odbornými znalostmi agentury, což zákazníkům nabídne úplně nový pohled na svět financí.