Řetězec Globus si pro vytvoření dlouhodobého komunikačního konceptu vybral agenturu Mark BBDO, která se postará o jeho marketingové aktivity v Česku.
Společnost Globus ČR, která letos otevřela svůj šestnáctý hypermarket, se nyní zaměří na posílení brandu a taktické komunikace. Pro vytvoření dlouhodobého konceptu vypsala výběrové řízení, kde uspěla kreativní agentura Mark BBDO.
„Komunikace Globusu potřebovala dlouhodobý koncept, který zarezonuje s naší DNA, bude pro zákazníky dobře srozumitelný a unikátní v poli konkurence. Atraktivní a funkční koncept musí zaštítit mnoho aktivit Globusu a pokračovat v posilování brandu,“ uvádí Volker Schaar, jednatel společnosti Globus ČR, a dodává: „Agentura Mark BBDO si nás ve výběrovém řízení získala nejen svou strategickou a kreativní prací, ale i aktivním přístupem.“
V nové komunikační strategii od Mark BBDO se odráží i to, že Globus zůstává rodinnou firmou s osobním přístupem k zákazníkům. „Nabídli jsme evoluční i revoluční koncepci, jak produktovou pravdu srozumitelně doručit ve všech vrstvách komunikace. Máme upřímnou radost z výsledku i průběhu výběrového řízení, které klient pojal kolaborativně a partnersky. Měli jsme příležitost ověřit si hypotézy, zpřesnit strategickou propozici a taky zjistit, zda si rozumíme mezilidsky,“ doplňuje Martin Mareš, kreativní ředitel Mark BBDO.
Nový komunikační koncept bude spuštěn ještě v roce 2023 skrze různé komunikační kanály – televize, venkovní reklamy (OOH), sociálních média, komunikace v obchodě (in-store) či prodejní materiály.