Wolt hodlá oslovit vybrané agentury, které se mohou do výběrového řízení hlásit prostřednictvím APRA do konce června.
Cílem tendru je najít dodavatele, který dokáže vyjít vstříc rozšiřujícím se potřebám v rámci externí komunikace. Spolupráce zahrne celkovou komunikaci Woltu v České republice, včetně jeho předplatného Wolt+ a B2B služeb Wolt Drive a Wolt for Work.
„Naše komunikace musí reflektovat rychlý vývoj v sektoru rozvážkových služeb, ale i expanzi Woltu v Česku za posledních 5 let. Wolt se od roku 2018, kdy do Česka vstoupil, proměnil k nepoznání. Prošli jsme si spolu s našimi obchodními partnery několika vlnami covidu i nejistot. Díky skvělému týmu vzrostly denní objednávky na Woltu několikanásobně. Rozrostli jsme se z Prahy a Brna do 30 měst napříč celým Českem a stojíme před dalšími výzvami, na které musíme být připraveni i z pohledu komunikace,“ popisuje důvody vyhlášení výběrového řízení Jana Jarošová, manažerka komunikaci Woltu pro střední Evropu.
Vítěze výběrového řízení Wolt oznámí v září 2023 s předpokládaným startem spolupráce od prvního října. Nová PR agentura se připojí k dalším agenturám, se kterými Wolt v Česku spolupracuje. Od roku 2022 jsou to kreativní agentura Triad a mediální agentura OMD.