Agenturní skupina zvítězila v tendrech na mediální strategii značky Kiehl’s a digitální komunikaci pro Garnier.
Společnost L’Oréal si na konci uplynulého roku ve dvou samostatných tendrech vybírala agentury pro komunikaci svých značek Kiehl’s a Garnier na českém, slovenském a maďarském trhu. První se týkal mediální strategie a nákupu online médií značky Kiehl’s, druhý pak digitálních kampaní Garnier. V obou výběrových řízeních zvítězila komunikační skupina Publicis Groupe.
V případě kosmetické značky Kiehl’s střídá Publicis mediální agenturu METS (GroupM). Nově konzultantský tým Petra Janečka a PPC specialisté z mediální divize Publicisu pomohou s budováním brandu v online médiích a současně mají vytěžit potenciál zákaznických dat ve výkonnostních kampaních.
„Klientovi jsme připravili strategii, která mu významně zefektivní využívané kanály. Za touto strategií si stojíme natolik, že jsme většinu naší agenturní odměny navázali na byznysové výsledky klienta,“ uvedl Martin Kudrna, PPC teamleader mediální divize Publicis Groupe.
Vítězství v druhém tendru se týkalo digitálních kampaní značky Garnier na českém, slovenském a maďarském trhu. Publicis, který se už přes deset let stará o nadlinkovou komunikaci značky, tak pod sebe získal i komunikaci na sítích Facebook, Instagram, TikTok či YouTube. Pro Garnier vznikl klientský tým na míru, který tvoří specialisté na klasickou reklamu, digitální média, influencer marketing i aktivace v místě prodeje. Cílem spolupráce bude také podpora „green beauty“ závazku k udržitelnosti a boji proti zbytečnému plýtvání.
„Jsem ráda, že můžeme navázat na dlouholetou znalost brandu i úspěšnou spolupráci a rozšířit ji o další disciplíny. V rámci tendru jsme naplno využili potenciál našich specializovaných týmů a vytvořili pro klienta řešení na míru, které mu maximálně zjednoduší život a vedení kampaní značky Garnier napříč kanály,“ uvedla mimo jiné Zuzana Kukačková, ředitelka pro byznys v Publicis Groupe.