Agentura uspěla v několikakolovém výběrovém řízení. Postará se o nadlinkovou i podlinkovou komunikaci a partnerské aktivity.
Spolupráce mezi řetězcem Kaufland a novou agenturou VMLY&R oficiálně započala v prosinci po uzavření několikakolového tendru, který byl vypsán letos v červnu. Cílem spolupráce je budování značky a posilování pozice Kauflandu jako lídra retailového trhu s důrazem na pochopení potřeb zákazníků v ekonomicky složité době.
„V průběhu výběrového řízení jsme hodnotili nejen originalitu kreativních konceptů, ale i komplexní pohled při jejich zpracování, důraz na odlišení se od konkurence a inovativní přístup,“ uvedla Petra Kalužíková, marketingová ředitelka Kaufland Česká republika.
Předmětem spolupráce jsou komplexní marketingové služby zahrnující nadlinkovou i podlinkovou komunikaci, aktivační marketing a partnerské aktivity v rámci dlouhodobého partnerství Kauflandu s českým hokejem.
Zkušenosti se spoluprací mají obě strany už z minulosti – VMLY&R, tehdy ještě jako Young & Rubicam, byla před čtyřmi lety pro Kaufland hlavní kreativní agenturou.
V poslední době Kaufland využíval například komunikační koncept chytré domácnosti s rodinou Chytrých, který pro něj vytvořila reklamní agentura Effe Praha.
„Opětovné získání klienta Kaufland představuje pro VMLY&R významný úspěch. Vítězství v tendru ukazuje, že jsme necelý rok po úplném dokončení fúze schopni efektivně propojit silnou expertizu v klasické reklamě (bývalé Young & Rubicam) a bohaté know-how v oblasti retailu, aktivací a sportovního marketingu (bývalé Geometry),“ řekla mimo jiné Iva Welker, výkonná ředitelka VMLY&R.
Kaufland si od spolupráce slibuje jednoduchou a konzistentní komunikaci. „Ta bude dál našim zákazníkům přibližovat, že se na Kaufland mohou spolehnout v jakékoli době. Ať už jde o cenu, čerstvost, kvalitu, regionální sortiment nebo možnost najít u nás vše pod jednou střechou. To jsou naše hlavní pilíře, jimiž se profilujeme,“ dodala Kalužíková s tím, že obdobně důležitou součástí komunikace je partnerství v hokeji a podpora mládeže například projektem Škola hokejových talentů.
Kaufland se zařadí mezi pět největších klientů agentury VMLY&R. Tým na straně agentury povede v roli account directora Patricie Jelínková s více než patnáctiletou zkušeností s přípravou a řízením kampaní na retailových klientech. Agenturní tým pracující pro klienta Kaufland vedla už v předchozím období spolupráce. Z pozice creative director nového klienta zaštítí Štěpán Kouba a za rozvoj strategie bude zodpovědná Tereza Košťálková.