Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kaufland si jako kreativní agenturu vybral VMLY&R

Agentura uspěla v několikakolovém výběrovém řízení. Postará se o nadlinkovou i podlinkovou komunikaci a partnerské aktivity.

Spolupráce mezi řetězcem Kaufland a novou agenturou VMLY&R oficiálně započala v prosinci po uzavření několikakolového tendru, který byl vypsán letos v červnu. Cílem spolupráce je budování značky a posilování pozice Kauflandu jako lídra retailového trhu s důrazem na pochopení potřeb zákazníků v ekonomicky složité době.

„V průběhu výběrového řízení jsme hodnotili nejen originalitu kreativních konceptů, ale i komplexní pohled při jejich zpracování, důraz na odlišení se od konkurence a inovativní přístup,“ uvedla Petra Kalužíková, marketingová ředitelka Kaufland Česká republika.

Reklama
MMcite

Předmětem spolupráce jsou komplexní marketingové služby zahrnující nadlinkovou i podlinkovou komunikaci, aktivační marketing a partnerské aktivity v rámci dlouhodobého partnerství Kauflandu s českým hokejem.

Zkušenosti se spoluprací mají obě strany už z minulosti – VMLY&R, tehdy ještě jako Young & Rubicam, byla před čtyřmi lety pro Kaufland hlavní kreativní agenturou.

V poslední době Kaufland využíval například komunikační koncept chytré domácnosti s rodinou Chytrých, který pro něj vytvořila reklamní agentura Effe Praha.

„Opětovné získání klienta Kaufland představuje pro VMLY&R významný úspěch. Vítězství v tendru ukazuje, že jsme necelý rok po úplném dokončení fúze schopni efektivně propojit silnou expertizu v klasické reklamě (bývalé Young & Rubicam) a bohaté know-how v oblasti retailu, aktivací a sportovního marketingu (bývalé Geometry),“ řekla mimo jiné Iva Welker, výkonná ředitelka VMLY&R.

Kaufland si od spolupráce slibuje jednoduchou a konzistentní komunikaci. „Ta bude dál našim zákazníkům přibližovat, že se na Kaufland mohou spolehnout v jakékoli době. Ať už jde o cenu, čerstvost, kvalitu, regionální sortiment nebo možnost najít u nás vše pod jednou střechou. To jsou naše hlavní pilíře, jimiž se profilujeme,“ dodala Kalužíková s tím, že obdobně důležitou součástí komunikace je partnerství v hokeji a podpora mládeže například projektem Škola hokejových talentů.

Kaufland se zařadí mezi pět největších klientů agentury VMLY&R. Tým na straně agentury povede v roli account directora Patricie Jelínková s více než patnáctiletou zkušeností s přípravou a řízením kampaní na retailových klientech. Agenturní tým pracující pro klienta Kaufland vedla už v předchozím období spolupráce. Z pozice creative director nového klienta zaštítí Štěpán Kouba a za rozvoj strategie bude zodpovědná Tereza Košťálková.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)