Moneta Money bank si ve výběrovém řízení volí agenturu, s kterou chce posunout kreativní koncept. Rozhodne se v listopadu.
Marketing & Media zjistil, že v Moneta Money Bank probíhá výběrové řízení na kreativní agenturu. Informace následně potvrdil Dalibor Šajar, ředitel marketingu a online distribuce banky. „Rádi bychom opět posunuli koncept dál a udělali určitý refresh značky, která by měla být ještě výraznější a na trhu se více vyhranit,“ uvedl k představě o spolupráci Šajar.
O výsledku tendru, jehož se podle informací MAM účastní mimo jiné agentury Optimist a Kaspen/Jung von Matt, by mělo být rozhodnuto v průběhu listopadu. Šajar ale s ohledem na pravidlo nezveřejňování interních informací společností kótovaných na burze odmítl upřesnit detaily včetně počtu či jmen zúčastněných agentur.
„Je pro nás důležitá exkluzivita, agentura nesmí spolupracovat s jinou bankou. Zároveň bychom rádi našli partnera, který pokryje všechny naše potřeby v kreativě i produkčně a pomohl nám komunikaci sjednotit napříč kanály. Otázka je, jestli se to podaří,“ dodal Šajar. Podle výše zmíněných podmínek by se tak tendru neměly účastnit například Ogilvy (Raiffeisenbank), Zaraguza (ČSOB), Jinej gang (Fio banka), Momentum (Komerční banka), VMLY & R (Česká spořitelna), Loosers (mBank) nebo McCann Prague (Air bank).
Naposledy Moneta vyměnila agenturu v prosinci 2019, tehdy se tendru účastnilo šest agentur a partnerem pro ATL komunikaci se stal Havas, vystřídal tak po dvou letech agenturu Kaspen/Jung von Matt.