Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Klára Tanzerová z Košíku: rebranding je u nás jako start rakety

Nová barva vzbudila emoce, o to také jde, říká k přebarvení Košíku ředitelka marketingu společnosti Klára Tanzerová v aktuálním vydání Marketing & Media.

Na nové propozici online supermarketu Košík.cz i rebrandingu začala Klára Tanzerová pracovat ještě před oficiálním nástupem do své role marketingové ředitelka společnosti. K tomu se rychle přidala expanze a první televizní kampaň značky.

„Původně jsem si myslela, že expanze přijde až nějaký čas po rebrandingu, ale rychle jsem zjistila, že se vše dělá najednou. Košík je velmi svižný, je tu silná firemní kultura. Pro mě je to dobré znamení, ale člověk si s tím musí sednout,“ říká Tanzerová v rozhovoru. Přibližuje v něm výběr agentury jako strategického partnera, jak se značka dostala ke speciálně namíchané fialové barvě, vznik kampaně i proč Košík pro expanzi nezměnil jméno. Více si přečtěte v kompletním znění zde.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)