Klára Tanzerová z Košíku: rebranding je u nás jako start rakety

Nová barva vzbudila emoce, o to také jde, říká k přebarvení Košíku ředitelka marketingu společnosti Klára Tanzerová v aktuálním vydání Marketing & Media.

Na nové propozici online supermarketu Košík.cz i rebrandingu začala Klára Tanzerová pracovat ještě před oficiálním nástupem do své role marketingové ředitelka společnosti. K tomu se rychle přidala expanze a první televizní kampaň značky.

„Původně jsem si myslela, že expanze přijde až nějaký čas po rebrandingu, ale rychle jsem zjistila, že se vše dělá najednou. Košík je velmi svižný, je tu silná firemní kultura. Pro mě je to dobré znamení, ale člověk si s tím musí sednout,“ říká Tanzerová v rozhovoru. Přibližuje v něm výběr agentury jako strategického partnera, jak se značka dostala ke speciálně namíchané fialové barvě, vznik kampaně i proč Košík pro expanzi nezměnil jméno. Více si přečtěte v kompletním znění zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia