Nová barva vzbudila emoce, o to také jde, říká k přebarvení Košíku ředitelka marketingu společnosti Klára Tanzerová v aktuálním vydání Marketing & Media.
Na nové propozici online supermarketu Košík.cz i rebrandingu začala Klára Tanzerová pracovat ještě před oficiálním nástupem do své role marketingové ředitelka společnosti. K tomu se rychle přidala expanze a první televizní kampaň značky.
„Původně jsem si myslela, že expanze přijde až nějaký čas po rebrandingu, ale rychle jsem zjistila, že se vše dělá najednou. Košík je velmi svižný, je tu silná firemní kultura. Pro mě je to dobré znamení, ale člověk si s tím musí sednout,“ říká Tanzerová v rozhovoru. Přibližuje v něm výběr agentury jako strategického partnera, jak se značka dostala ke speciálně namíchané fialové barvě, vznik kampaně i proč Košík pro expanzi nezměnil jméno. Více si přečtěte v kompletním znění zde.