Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ester Ledecká je novou ambasadorkou ČSOB Premium

Skupina ČSOB oznámila novou ambasadorku pro svou prémiovou značku ČSOB Premium. Je jí Ester Ledecká, která inspiruje svou jedinečnou všestranností, nadšením a úspěchy. K oznámení spolupráce došlo na tiskové konferenci úspěšné lyžařky a snowboardistky před nadcházející sezonou, která proběhla v sídle ČSOB. 

„Ester Ledecká je nejen skvělá sportovkyně, ale i výjimečná osobnost, která jde do všeho vždy naplno. Její vášeň pro to, co dělá, a schopnost vítězit ve všech disciplínách, kterým se věnuje, zrcadlí hodnoty, na kterých stojí ČSOB Premium. Jsme velmi rádi, že se Ester rozhodla stát se součástí našeho týmu,“ říká Přemysl Hanzelka, ředitel pro oblast ČSOB Premium ve skupině ČSOB.

ČSOB Premium je unikátní služba, která klientům nabízí nejen špičkové bankovní a pojišťovací produkty, ale také výhody pro volný čas a zábavu pro celou rodinu. „Nabízíme komplexní řešení, která podporují nejen finanční stabilitu, ale i kvalitní životní styl. Sázíme na vypilovanou techniku. Premium existuje už několik let a zejména v posledních měsících dosahuje výkonů srovnatelných s výkony sportovními. Klientovi jdeme naproti s opravdu individuální obsluhou a exkluzivními službami, aby se plně mohl soustředit jen na úspěch ve své disciplíně. V tom vidíme velké propojení s příběhem Ester Ledecké,“ doplňuje Hanzelka.

Reklama
ČEZ

Českou reprezentantku v alpském lyžování a snowboardingu bude ČSOB provázet celou zimní sezonou, až do léta příštího roku. „ČSOB Premium vnímám jako partnera, který mi umožňuje soustředit se na to, co je pro mě důležité. Ať už jde o závodění, rodinu, bydlení nebo cestování, mám za zády tým profesionálů, který se postará o vše ostatní,“ dodává ke spolupráci Ester Ledecká.

V komunikaci ČSOB se spolupráce s Ester Ledeckou promítne do podzimní kampaně. Její součástí budou rozmanité online formáty, zahrne také sociální sítě a YouTube, print nebo OOH kanály ve formě hyper cubes na vytipovaných místech po celé České republice.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)