Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lidl se stává oficiálním partnerem Evropské ligy UEFA a Konferenční ligy UEFA

© Lidl

Společnost Lidl rozšiřuje fotbalové partnerství a stává se oficiálním partnerem dvou klubových soutěží – Evropské ligy UEFA a Konferenční ligy UEFA –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ až do sezony 2026/27. Spolupráce se zaměřuje na podporu zdravého a vědomého stravování a propagaci čerstvého ovoce.

Součástí partnerství je rovněž unikátní iniciativa „Lidl Kids Team“, díky níž se 12 364 dětí z různých evropských zemí stane oficiálním doprovodem fotbalistů před zápasy.

Obchodní řetězec spoluprací navazuje na úspěšné partnerství s Euro UEFA 2024, kde se Lidl podle výzkumu společnosti YouGov stal nejviditelnější značkou soutěže.

Reklama
ČEZ

„Lidl, jeden z nejvýznamnějších obchodních řetězců v Německu a celé Evropě, s potěšením oznamuje, že se stal oficiálním partnerem Evropské ligy UEFA a Konferenční ligy UEFA pro období 2024 až 2027. Sport je klíčovou součástí dlouhodobého závazku společnosti podporovat zdraví a zdravý životní styl. Jako přední evropský obchodní řetězec dobře víme, jak důležitá je správná výživa pro celkové zdraví, a zároveň si uvědomujeme, že pohyb je nedílnou součástí zdravého životního stylu. Protože hlavní fotbalové zápasy UEFA patří mezi nejpopulárnější sportovní události na světě, Lidl chce partnerstvím inspirovat co nejvíce lidí k aktivnímu životnímu stylu,“ píše se v oficiálním prohlášení společnosti.

Lidl bude i nadále motivovat fanoušky – současné i ty budoucí – sloganem „Jsme s vámi v jednom týmu“ jako oficiální partner pro čerstvé ovoce pro obě fotbalové soutěže. Lidl bude provázet fanoušky na každém kroku jejich pouti za fotbalem, od televizních reklam až po umístění na stadionech a komerční prezentace. Obchodní řetězec pomůže nejen tím, že nabídne zdravé a čerstvé potraviny za výhodné ceny, ale také tím, že přiblíží fanouškům největší fotbalové turnaje v Evropě.

Lidl Kids Team po celé Evropě

Díky novému partnerství rozšíří společnost Lidl svůj program Lidl Kids Team do 30 evropských zemí, kde má zastoupení. Lidl Kids Team vznikl ve spolupráci s Evropskou ligou UEFA a Konferenční ligou UEFA. Děti ve věku od šesti do deseti let budou mít díky tomuto programu jedinečnou příležitost stát se oficiální součástí některého utkání v rámci těchto soutěží. Děti budou moct před zápasem doprovodit fotbalisty na hřiště. Lidl bude i nadále odměňovat své zákazníky a zaměstnance tím, že jim poskytne příležitost vyhrát vstupenky na zápasy obou soutěží. Cílem je podnítit jejich zájem o zdravý životní styl a nabídnout jim výjimečný zážitek z fotbalu a obecně sportu na vrcholové úrovni.

Možnost stát se členem Lidl Kids Teamu bude inspirovat děti po celé Evropě k aktivnímu životnímu stylu. Zdravé návyky a strava již v dětství mohou významně snížit riziko zdravotních problémů spojených s výživou v dospělosti. Společnost také věnuje pozornost dětskému zdraví, například prostřednictvím svých přísných pravidel pro marketing zaměřený na děti.

Lidl byl nejviditelnější značkou na UEFA Euro 2024

Lidl se stal nejviditelnější značkou letošního evropského fotbalového šampionátu. Díky úspěšnému partnerství oslovil více než 16 milionů lidí prostřednictvím své aplikace Lidl Plus a přímo na stadionech rozdal fanouškům 91 tun ovoce ve formě ovocných pohárů. Podle výzkumu YouGov si více než polovina (58 %) diváků zapamatovala Lidl jako partnera UEFA Euro 2024. Ve srovnání s obdobím před začátkem turnaje to představuje nárůst o 32 procent, což je největší nárůst mezi všemi partnery. Stejný výzkum ukazuje, že Lidl patřil mezi nejvíce rozpoznatelné značky, přičemž 39 procent diváků si dokázalo po zápasech tuto značku vybavit.

„Jsme hrdí na to, že můžeme přidat UEFA Evropskou ligu a UEFA Konferenční ligu do našeho širokého portfolia sportovních partnerů. Naše společnost je úzce spojena s Evropou: Lidl, který se před 51 lety zrodil v srdci Evropy, je nyní zastoupen ve více než 30 zemích. Základní hodnoty společnosti jsou propojeny se strategií CSR, a proto je pro nás mezinárodní spolupráce zásadní,“ uvedla seniorní viceprezidentka pro firemní záležitosti ve společnosti Lidl International Dr. Jennifer Cords.

„Jsme potěšeni, že můžeme navázat na naši úspěšnou spolupráci se společností Lidl během UEFA Euro 2024, a vítáme ji jako oficiálního globálního partnera Evropské ligy UEFA a Konferenční ligy UEFA. Lidl je jedním z předních maloobchodníků s potravinami v Evropě s významnou mezinárodní přítomností, a těšíme se, že dynamický a živý evropský fotbal zprostředkujeme ještě většímu počtu fanoušků. Chceme vytvářet pozitivní společenský dopad prostřednictvím síly fotbalu,“ uvedl marketingový ředitel UEFA Guy-Laurent Epstein.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)