Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kaufland spouští druhý ročník úspěšné kampaně Puky pomáhají

Společnost Kaufland již podruhé podpoří hokej v regionech prostřednictvím kampaně Puky pomáhají. O tom, které ze 157 mládežnických hokejových klubů si rozdělí podporu v celkové hodnotě 11 460 000 korun, rozhodnou svými hlasy opět zákazníci. Kampaň je zároveň příležitostí přilákat nové zájemce o hokej.

Podobně jako v loňském ročníku budou zákazníci nejen v prodejnách Kaufland, ale také v internetovém hlasování rozhodovat o tom, které ze zapojených 157 klubů získají roční příspěvek na mzdy trenérů, nové vybavení či zdravou výživu pro mladé hokejisty. Celková částka, kterou společnost Kaufland mezi kluby rozdělí, byla ještě navýšena v průběhu letošního mistrovství světa v hokeji. Za každý vstřelený gól českých hokejistů vzrostla částka o 10 tisíc korun, góly vstřelené ve finále měly hodnotu 50 tisíc. Celou částku pak ještě společnost Kaufland navýšila o milionovou zlatou prémii.

„Jsme velice rádi, že jsme díky skvělé hře naší reprezentace na mistrovství světa mohli navýšit celkovou částku pro kampaň Puky pomáhají o téměř 1,5 milionu korun. Jakožto dlouhodobý partner českého hokeje na všech jeho úrovních chápeme, že tato částka může malým regionálním klubům velice pomoci s jejich dalším rozvojem,“ říká jednatelka společnosti Kaufland Klára Beňačková.

Reklama
ČEZ

Na přípravě druhého kola kampaně se podílel opět také „zlatý“ hokejista Radko Gudas, který kromě svého angažmá v severoamerické NHL reprezentoval Českou republiku právě i na mistrovství světa. „Odnést si domů zlatou medaili z Mistrovství světa byl neskutečně silný zážitek a jsem moc rád, že góly z celého turnaje pomohly navýšit celkovou částku pro podporu mladých hokejistů v rámci kampaně Puky pomáhají. Právě podpora mladých talentů a menších regionálních klubů nám určitě v budoucnu zajistí nové skvělé hráče, kteří budou vyhrávat další světové turnaje,“ říká Radko Gudas.

Hlasování na prodejnách i na webu

Oproti loňskému roku se změní systém hlasování zákazníků v rámci kampaně Puky pomáhají. Pro účely kampaně bude Česká republika rozdělena do 24 soutěžních regionů a každý ze 157 zapojených týmů bude ještě dále rozdělen do tří samostatných kategorií.

První kategorii tvoří 105 klubů z měst s domovskou prodejnou Kaufland. Pro tyto kluby mohou zákazníci hlasovat přímo na prodejnách. V období od 25. září do 5. listopadu obdrží při každém nákupu nad 300 korun jeden puk, který mohou vhodit do tubusů za pokladnami a hlasovat tak pro vybraný klub v daném regionu. V každém regionu se o přízeň zákazníků utká čtyři až pět klubů. Pro co nejspravedlivější přístup bude při hlasování zohledněna velikost města, ve kterém se daný hokejový klub nachází. Nově budou tubusy všechny odevzdané hlasy sčítat a odesílat průběžné výsledky na webové stránky, na kterých zákazníci mohou vidět, jak si jejich klub v rámci hlasování vede.

Do druhé kategorie týmů spadá 38 hokejových klubů, které ve svém městě nemají vlastní prodejnu Kaufland. Samostatnou kategorii pak tvoří 14 mládežnických týmů spadajících pod extraligové kluby. Všechny tyto kluby mohou zákazníci svým hlasem podpořit při online hlasování na webu kampaně.

Vítězné kluby v každém z 24 soutěžních regionů obdrží nové dresy, roční příspěvek na mzdu trenéra mládeže ve výši 120 tisíc korun a kvalifikační vstupenku na jeden ze tří republikových dvoudenních turnajů s ubytováním včetně přednášek pro děti, rodiče a trenéry. Kluby, které se umístí na druhém místě v hlasování, získají poukaz na hokejové vybavení pro mládežnické kategorie v hodnotě 60 tisíc korun. Třetí v pořadí pak obdrží poukázky na nákup výživy v obchodech Kaufland v hodnotě 35 tisíc korun.

Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)