Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Fosfa a Český olympijský výbor prodlužují partnerství do roku 2028

Jeden olympijský cyklus končí, další začíná, což znamená zvýšenou aktivitu mezi Českým olympijským výborem a jeho partnery. Mezi ně bude minimálně další čtyři roky patřit i společnost Fosfa, která generální partnerství, ve kterém se zaměřuje na podporu fair play a olympijských hodnot, čerstvě prodloužila.

„Moc si vážím toho, jak Fosfa uchopila fair play. Je důležité, že s naším generálním partnerem sdílíme pohled na sport jako na cestu, která dětem i dospělým ukazuje, co je v životě opravdu důležité – přátelství, férovost či možnost překonávat sám sebe,“ řekl Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru.

Spolupráce společnosti Fosfa a Českého olympijského výboru začala v roce 2020 a bude pokračovat až do roku 2028 a olympijských her v Los Angeles. Fosfa se věnuje intenzivní propagaci svých etických hodnot, které jsou téměř totožné s olympijskými, na lokální úrovni, ale také na té národní – a to prostřednictvím podpory Českého olympijského týmu i v rámci jednotlivých projektů pro mládež a veřejnost.

Reklama
ČEZ
Důraz na fair play se propsal i do kampaně společnosti Fosfa, kterou pro ni k letošní olympiádě připravila agentura Marketup.

„Olympismus má stejné hodnoty a principy jako naše firma. Pro mě je největší hodnota důvěra. Sport je prostředek, jak dětem hodnoty vysvětlovat a učit je, jak se jimi v životě řídit. Díky tomu můžeme alespoň trochu přispět ke sdílení etických hodnot ve společnosti,“ uvedl Ivan Baťka, generální ředitel firmy Fosfa.

Férovost, sportovní chování a olympijské hodnoty prosazuje také Český klub fair play, jenž je součástí Českého olympijského výboru a každoročně oceňuje činy fair play.

„Děti v sobě mají tyto principy přirozeně a jde o to pracovat na tom, aby je neztratily. Sport je k tomu úžasný nástroj,“ řekla olympijská medailistka Šárka Strachová, předsedkyně Českého klubu fair play. Ivan Baťka dodal: „Vedení dětí ke sportu a fair play určitě přispěje k jejich přípravě na budoucnost.“

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)