Sedmnáct dní po konci olympijských her začala v Paříži paralympiáda. Pro Terezu Eliášovou je první v roli ředitelky marketingu a médií Českého paralympijského výboru. „Věřím, že si pozornost získáme,“ říká v rozhovoru, který vyšel v MAM 35/2024.
Na výboru pro to za poslední více než dva roky neudělali málo. Ve spolupráci s agenturou Raul vznikla strategie do roku 2032, podařilo se rozšířit portfolio partnerů a díky tomu získat více marketingových peněz a od začátku července během fotbalového Eura i olympiády běžel v televizi spot kampaně „Stejní, ale jiní“ z dílny agentury VML. „Sama se ve svém okolí setkávám s tím, že paralympiáda je něco navíc k olympiádě. My chceme, aby byla vnímána rovnocenně,“ uvádí Tereza Eliášová.
Dobrým znamením je, že to tak začínají brát i partnerské značky. Ty, které má paralympijský výbor společné s Českým olympijským výborem, si už do olympijských kampaní zvou i handicapované sportovce. „A není to jen případ Toyoty. Ačkoliv ta, když jsme před rokem začínali řešit aktivity k Paříži, byla hodně napřed. Díky globálnímu partnerství to má zakořeněné v DNA. Dnes už tomu jsou velmi nakloněni i další partneři jako skupina ČEZ, Allianz, Alpine Pro a další,“ vypočítává šéfka marketingu.
O tom, co můžou paralympionici značkám nabídnout, jak vznikala aktuální kampaň či co nelze prosadit na olympijském výboru, ale na tom paralympijském to nebyl problém, čtěte zde.