Tereza Eliášová: chceme, aby byla paralympiáda vnímána rovnocenně

Sedmnáct dní po konci olympijských her začala v Paříži paralympiáda. Pro Terezu Eliášovou je první v roli ředitelky marketingu a médií Českého paralympijského výboru. „Věřím, že si pozornost získáme,“ říká v rozhovoru, který vyšel v MAM 35/2024.

Na výboru pro to za poslední více než dva roky neudělali málo. Ve spolupráci s agenturou Raul vznikla strategie do roku 2032, podařilo se rozšířit portfolio partnerů a díky tomu získat více marketingových peněz a od začátku července během fotbalového Eura i olympiády běžel v televizi spot kampaně „Stejní, ale jiní“ z dílny agentury VML. „Sama se ve svém okolí setkávám s tím, že paralympiáda je něco navíc k olympiádě. My chceme, aby byla vnímána rovnocenně,“ uvádí Tereza Eliášová.

Dobrým znamením je, že to tak začínají brát i partnerské značky. Ty, které má paralympijský výbor společné s Českým olympijským výborem, si už do olympijských kampaní zvou i handicapované sportovce. „A není to jen případ Toyoty. Ačkoliv ta, když jsme před rokem začínali řešit aktivity k Paříži, byla hodně napřed. Díky globálnímu partnerství to má zakořeněné v DNA. Dnes už tomu jsou velmi nakloněni i další partneři jako skupina ČEZ, Allianz, Alpine Pro a další,“ vypočítává šéfka marketingu.

O tom, co můžou paralympionici značkám nabídnout, jak vznikala aktuální kampaň či co nelze prosadit na olympijském výboru, ale na tom paralympijském to nebyl problém, čtěte zde.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen