Reklama
Megaboard

Fotbalová liga v novém: znělka pro mladé, vtipný spot Chance i novinky na O2 TV

Fotbalová Chance liga o nadcházejícím víkendu vstoupí do nové éry. S novým generálním partnerem, novou identitou, omlazenou komunikací i zásadně navýšenými příjmy z vysílacích a marketingových práv.

Novinky včetně znělek a spotů byly představeny na čtvrteční tiskové konferenci den před startem sezony. „Změn v profesionálním fotbale je za poslední období hodně. Tou největší je změna vizuální. Rozhodli jsme se být odvážní. Chtěli jsme identitu ligy přiblížit k identitě LFA, cílit v barvách a prezentaci značky na mladé lidi a mít nadčasovou identitu. Je potřeba poděkovat novému generálnímu partnerovi Chance, že tuto myšlenku přijal,“ zmínil úvodem Daniel Hajný, obchodní a marketingový ředitel Ligové fotbalové asociace (LFA).

Český profesionální fotbal díky úspěšným výběrovým řízením na titulárního partnera a audiovizuálním tendrům nově po pět let dosáhne na příjmy ve výši 660 milionů ročně, což je zhruba třikrát více než v předchozím období. „Je to částka, která nemá v českém profesionálním sportu obdoby. Zároveň je to pro nás všechny odpovědnost, abychom získané finanční zdroje využili maximálně efektivně,“ komentoval výkonný ředitel LFA Tomáš Bárta.

Megatipovačka Chance se světovým spotem

Nový generální partner, který se s ligou spojil za 260 milionů korun ročně, s výkopem nového ročníku spouští soutěž s názvem Megatipovačka, do které investuje sto milionů korun v podobě věrnostních bodů. Její tváří je Julius „Lavi“ Lavický ze seriálu a filmu Vyšehrad v podání Jakuba Štáfka, který s Chancí spolupracuje znovu po šesti letech. Objevuje se i v TV spotech, které ve spolupráci s agenturou Jinej Gang vznikly během 14 dní od zadání. „Natáčení s produkční firmou Woobetz proběhlo celé ve studiu na Kladně během jediného dne, což se povedlo díky použití kombinace obrovské LED stěny s reálnými stavbami. Díky tomu filmaři procestovali Anglii, Afriku, Arábii, Brazílii i Vatikán,“ uvedli zástupci Chance.

Vlna novinek na O2 TV Sport

S novým ročníkem začíná nové pětileté období, na které získala televizní práva O2 TV. Poprvé se tak stalo prostřednictvím tendru, který místo dosavadních 150 milionů korun přinesl LFA 302 milionů ročně (dalších 129 milionů korun platí za bettingová práva Betano). A novinek, z nichž některé vyplývají z parametrů tendru, přichází celá řada. „S koncem předchozího ročníku pro nás začala perná práce. Všechny zápasy nově budou minimálně na osm kamer, ty nejlepší na dvanáct, což tu ještě nebylo. Každý hrací den se bude hrát ve třech slotech, ve třetím kole bude dokonce každý zápas v extra slotu. Podepsali jsme smlouvu se společností Opta, která nám bude dodávat data. Máme nové studio, připravujeme nové pořady včetně magazínu před každým kolem,“ uvedl šéf OT TV Sport Marek Kindernay a dodal: „Chci poděkovat společnosti Chance, že se stala i generálním partnerem O2 TV Sport. Tím nám pomůžou všechny novinky doručit.“

Znělka od Nobodylisten

Blíž mladší generaci se nevydala jen nová svěží identita fotbalové ligy, ale i výběr autora znělky soutěže. Stal se jím DJ NobodyListen, plným jménem Jakub Strach. „Jako autora oficiální znělky jsme chtěli člověka, který je při své tvorbě originální, nebojí se neortodoxních řešení a jehož jméno dokáže oslovit mladé,“ uvedl Daniel Hajný. „Od začátku jsme měli velmi podobný pohled na to, jak by znělka měla vypadat. Byla to trefa na první dobrou a já nepochybuji, že si novou melodii v krátké době oblíbí také všichni fanoušci,“ dodal. Jak pak uvedl sám NobodyListen, nejedná se o klasickou znělku jako spíš soundtrack, na který lze navázat dalšími aktivitami. „Potěšilo mě, jak je LFA progresivní, jde s dobou a udělala krok, který můžou ocenit jak fanoušci, tak hráči. Není to klasická znělka, jak by někdo očekával, ale i proto jsem byl oslovený, aby to znělo jinak,“ vysvětlil autor dynamické elektronické skladby, kterou během tiskové konference živě zahrál.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále