Reklama
Megaboard

Sport Alive spouští prodej vstupenek a představuje další speakery

Největší české fotbalové kluby, významní tuzemští sportovní sponzoři nebo největší filmový distributor. Sportovně-byznysová konference Sport Alive 2024 představuje vystupující a zároveň spouští prodej vstupenek.

Sport Alive opět po roce přinese českému sportu jedinečnou možnost potkat se a vzájemně se inspirovat. 10. října bude O2 universum patřit prezentacím a diskusím, které propojují sport, byznys, média a veřejnou správu. Základní poslání konference se nemění – cílem je ukázat cesty k tomu, jak lépe budovat, prezentovat, měřit a prodávat sport v Česku, ale i na Slovensku.

Mezi hlavní programové pilíře budou letos patřit tato témata:

  • Komerční peníze a partnerské aktivace
  • Veřejní financování sportu
  • Rozvoj masového sportu
  • Ženský sport
  • Fan experience a nové technologie

Přípravou obsahu trávíme stovky hodin. Chceme, aby byl hlavní program obohacující a aby si v něm každý vybral to své. Rok od roku ale cítíme, že účastníci stále více oceňují také kvalitní networking, který konference nabízí. Konference se pravidelně účastní nejen vrcholní představitelé sportu, médií a agentur, ale i mnoho zástupců významných komerčních značek. Stejně jako vloni budou mít všichni k dispozici naši vlastní networkingovou aplikaci a samozřejmě se po konferenci opět potkáme na velmi populární after-party,“ říká Tomáš Janča, zakladatel projektu Sport Alive.

Prodej vstupenek byl otevřen 20. května. Předchozí dva ročníky konference byly zcela vyprodány a pořadatelé očekávají, že se tomu letos stane opět dříve než vloni, a to i z důvodu velkých institucionálních odběrů. Vstupenky je možné zakoupit zde.

I v letošním roce pořadatelé počítají s více než 40 speakery a programem ve 2 velkých a ve 2 malých sálech. Mezi nově potvrzenými vystupujícími letošní konference jsou:

Martin Lewandowski – majitel největší evropské MMA organizace KSW, které expanduje na český trh

Martin Palán – majitel a generální ředitel Bontofilmu, který v poslední době produkuje více a více sportovních filmů a spolupracuje se sportovními organizacemi

Hana Kovářová – řídí strategii značky v Komerční bance, která se stala významným podporovatelem českého hokeje

Filip Šlampa –  šéf marketingových kampaní a sponzoringu v Kauflandu, jednoho z nejvýznamnějších podporovatelů hokeje v Česku

Jens Bachman  rozvíjí sponzoring v marketingové agentuře Německé basketbalové federace, aktuálních mistrů světa v basketbale

Gabriel Waage – předseda České softballové federace, který jako prezident Evropské softballové federace významně ovlivňuje mezinárodní rozvoj tohoto sportu

Michaela Schejbalová – CSR manažerka SK Slavia Praha stojící za jedinečným CSR projektem ve fotbalovém prostředí

Tomáš Hradil – starosta Krnova, který ve svém městě rozjel masivní investice do sportovní infrastruktury a celou řadu inspirativních projektů na rozhýbání dětí

Již dříve byli oznámeni tito vystupující: Kamil Novák (FIBA), Ignas Vyšniauskas (Žalgiris Kaunas), Kamil Veselý (AC Sparta Praha), Jakub Splavec (SK Slavia Praha), David Frič (PHD) a Zbyněk Sýkora (Český paralympijský výbor). 

Nedílnou součástí konference jsou oborové ceny Sport Alive Awards 2024 by Tipsport, které si každoročně získávají pozornost velkého množství sportovních organizací, firem i například municipalit. Ve třetím ročníku se budou vyhlašovat ceny poprvé v sedmi kategoriích – kategorie pro projekty s nízkým rozpočtem byla rozdělena pro velké a malé organizace. Projekty bude možné přihlašovat od druhé poloviny června do konce srpna.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále