Nestíháte sledovat jednotlivé zápasy české hokejové reprezentace a jste zrovna v metru? Díky společnosti MetroZoom a Pilsner Urquell, který je hlavním partnerem českého hokeje, mohou fanoušci sledovat jednotlivé zápasy live i na digitálních CLV v metru.
- vzkazy fanoušků našim hokejistům
- live infografika k právě vstřelenému gólu – můžete hned začít slavit, stejně jako na stadionu
- live skóre právě probíhajícího zápasu – můžete tak i v metru prožívat real-time celý zápas od začátku až do konce
- finální zhodnocení včetně konečného skóre hned po skončení zápasu
To vše mohou cestující po celou dobu šampionátu sledovat na digitálních CLV v metru v rámci aktuální hokejové komunikace Pilsner Urquell. Ta vznikla díky úzké spolupráci klienta, pražské kreativní agentury B&T, která vytvářela celou tuto hokejovou kampaň, mediální agentury Publicis Groupe a společnosti MetroZoom, která je největším poskytovatelem venkovní reklamy v metru.
„Našich aktuálních 146 digitálních CLV v 52 stanicích metra poskytuje klientům zcela nové možnosti venkovní komunikace. Představte si chytré online digitální nosiče, které díky technologiím a datům umožňují našim klientům nejmodernější prezentaci včetně právě real-time zobrazení konkrétního obsahu,“ popisuje technologické benefity digitálních CLV Michal Tichý, obchodní ředitel společnosti MetroZoom.
Celá příprava od prvotního briefu přes nastavení až po samotnou realizaci vznikla přímo na míru této kampani, která umožňuje automaticky a v reálném čase promítat na digitálních CLV naprosto aktuální výsledky probíhajícího zápasu, živě reagovat na vstřelený gól českých hokejistů a ihned po zápase, podle finálního výsledku, dynamicky nasadit vhodný spot, který již obsahuje konečný stav i zhodnocení utkání.
Nicole Pečená, „brand manager“ Pilsner Urquell, k tomu dodává: „Chtěli jsme, jako partner českého hokeje, vtáhnout do hry i cestující, kteří nemohou být zrovna na stadionu nebo u televize. Jsme hokejový národ, jeden tým, a tak bylo naším cílem přenést neopakovatelnou hokejovou atmosféru maximálně i mezi cestující v metru. Proto jsme si zde pro komunikaci vybrali právě digitální CLV, které nám díky svým technologiím a flexibilitě toto kreativně umožnily.“