Český olympijský výbor si pro novou kampaň k Olympijským hrám v Paříži vypůjčil heslo romantických Dumasových hrdinů. Kampaň je výsledkem práce agentury Ogilvy, strategického týmu Zuzany Kabelkové a Nikoly Klepáčkové a kreativního ředitele Maria Poora.
Letní olympijské hry v Paříži startují 26. července. Český olympijský výbor spustil novou kampaň, ve které chce spojit fanoušky s českými olympioniky. Dumasovými hrdiny inspirovaná výzva „Jeden za všechny, všichni za Paříž!“ je ve spotu propojena s klíčovým vizuálem – pařížskou eiffelovkou. Výzvu k fanouškům pronáší judista Lukáš Krpálek, jeden z největších bojovníků.
„Olympionici jsou hrdinové z televizních obrazovek, ale také sportovci, kteří žijí a trénují mezi námi. Kampaň vyzývá celý národ, aby v létě fandil olympionikům na jejich cestě za co nejlepším výsledkem,“ píše Český olympijský výbor na svém profilu na LinkedIn.
Heslo hlavní kampaně bylo vytvořeno tak, aby propojilo komunikaci všech projektů, které Český olympijský výbor v olympijském roce organizuje. A tak svou vlastní verzi claimu využívají i projekty T-Mobile Olympijský běh, Olympiáda dětí a mládeže, Olympijský festival či Česká olympijská nadace.
Vizitka kampaně
Klient: Český olympijský výbor
Agentura: Ogilvy Czech
Vedení kampaně: Petra Nachtigalová, Český olympijský výbor
Koncept kampaně: Ogilvy Czech
Strategický tým: Zuzana Kabelková a Nikola Klepackova
Kreativní ředitel: Mario Poor
Kreativní koncept a exekuce kampaně: Tomas Urbanek a triplebang.agency
Video: FrameGuides – režisér Lukáš Hrdý, kameraman David Švarc
Foto: Barbora Reichová, Český olympijský výbor
Hudba: Paulie Garand & Rest – Stamina (prod. Kenny Rough), track vznikl pro Český olympijský tým pro OH 2020 v Tokiu.