Gól pro krásu a zdraví. Notino propojuje svět beauty a sportu na letošním domácím Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024

Připravte se na hokejovou euforii s kosmetickým twistem. Notino spojuje síly s blížícím se Mistrovstvím světa IIHF v ledním hokeji, aby vám přinesly nejen radost z hokejových utkání, ale i krásu ve své nejzábavnější formě, přímo v hokejových arénách a oficiálních fan zónách.

Notino, největší evropský prodejce kosmetických produktů, oznamuje oficiální partnerství s nadcházejícím Mistrovstvím světa IIHF v ledním hokeji 2024, které se po devíti letech vrací do České republiky, a to do Prahy a Ostravy.

V rámci oficiálního partnerství Notino představuje koncept „Beauty of the game“, kterým propojuje zdánlivě neslučitelné světy, a to krásy a sportu. „Vždy jsme v Notinu bořili bariéry, ať už ve světě e-commerce nebo ve světě beauty. Nyní, ve spolupráci s domácím Mistrovstvím světa IIHF v ledním hokeji 2024, chceme pokořit další milník a ukázat, že krása a sport k sobě neodmyslitelně patří. Nebojíme se výzev, a proto s hrdostí podporujeme hokejové mistrovství světa a věříme, že společně s fanoušky ledního hokeje zažijeme nezapomenutelné momenty,“ říká výkonný ředitel Notina Zbyněk Kocián.

Notino přináší kosmetickou revoluci a digitální zážitky do světa hokeje

Na letošním MS IIHF v ledním hokeji se návštěvníci mohou těšit na víc než jen nezapomenutelné sportovní zážitky na ledě. Na multimediální kostku nad hrací plochou totiž Notino umístí virtuální zrcadlo.

Tato technologická vychytávka na kostce fanouškům ukáže líčení, které je inspirované národními barvami trikolory a zároveň splňuje nejnovější make-up trendy, jako jsou modrá řasenka nebo výrazné rudé rty. V přestávkovém programu si fanoušci vyzkouší make-up look, který Notino připravilo exkluzivně pro hokejový šampionát, a to přímo ze svého místa v aréně.

Díky Notinu se mohou fanoušci ponořit do světa krásy, technologií a sportu také v Oficiální Fan Zóně před arénou v Praze i v Ostravě. Notino si pro návštěvníky připravilo jedinečné interaktivní zážitky, jako je foto koutek s umělou inteligencí. Ten fanoušky vyfotí v dresu oblíbeného českého hokejisty.

K dispozici budou i další fanouškovské rekvizity a předměty, aby si každý mohl odnést domů svůj malý kousek mistrovství. Ve fanouškovské zóně před arénou v Praze najdou návštěvníci Notino vždy během zápasů národního týmu v základní části šampionátu od 17.00 hodin do konce večerního utkání, a to i během finálového víkendu.

Kromě toho, bude pro technologické nadšence po celém stadionu připravený QR kód pro stažení aplikace Notino. Po nainstalování aplikace do telefonu obdrží každý fanoušek dárek od Notina a získá také exkluzivní desetiprocentní slevu na nákup v aplikaci. Navíc se fanoušci mohou zapojit do soutěže o voucher v hodnotě 10 000 Kč na nákup na webu Notina.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet