Už roky spolu obstarávají fan experience řady velkých sportovních událostí po celém světě. Výjimkou není ani Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024, které začne v pátek v Praze a Ostravě. O to, aby divácký zážitek ze šampionátu byl opravdu výjimečný, se agentury LiveBros a Go4Gold postarají v rámci jejich nové společné dceřinné firmy Fandom Factory.
Zatímco LiveBros jsou známí svou live režií, produkcí, přípravou a realizací audiovizuálních show pro sportovní eventy, Go4Gold se specializují na kreativní a vizuální stránku. V rámci projektů pod hlavičkou Fandom Factory nově vystupují jako jednotný celek, aby dokázali nabídnout širší portfolio služeb. Mimo projekty Fandom Factory obě společnosti pokračují ve své individuální činnosti a věnují se vlastním projektům.
„Všechny velké projekty jsme dělali dohromady, vytvoření nového subjektu je tak logickým krokem, který nám pomůže být efektivnější a lépe budovat naši značku,“ říká Tadeáš Drahorád, spolumajitel Go4Gold. „Pod jednou střechou, LiveBros a Go4Gold, jsme postavili samostatný tým věnující se práci pro největší světové sportovní události. Jsou to velice komplexní projekty, specifické svým rozsahem i povahou. Tým vedený Alešem Zahálkou bude mít na starosti celý proces od příprav nabídek do tendru přes projektové plánování eventu až po samotnou realizaci,“ dodává zakladatel LiveBros Martin Zahálka.
V rámci blížícího se hokejového šampionátu je Fandom Factory součástí rozsáhlého organizačního týmu lidí a dodavatelů a má za cíl jediné: vytvořit pro fanoušky v arénách komplexní divácký zážitek. V dnešní době se diváci kromě špičkového hokeje chtějí i skvěle bavit a odcházet z arény s pocitem, že zažili něco jedinečného, měli možnost být aktivní součástí doprovodného programu a prožili neopakovatelnou atmosféru vrcholného turnaje.
„Jsme nadšeni, že se můžeme realizovat v našich domácích arenách a být součástí tak velké sportovní akce,“ říká Aleš Zahálka, ředitel Fandom Factory. „Chceme, aby si fanoušci odnesli vzpomínky nejen na skvělé hokejové zápasy, ale i na nevšední zážitky, které pro ně připravujeme. Naše mise je jasná – udělat každý zápas jedinečný a nezapomenutelný. Takto přistupujeme ke všem realizovaným akcím,“ dodává.