Reklama
Megaboard

Fotbalistky Slavie se snaží kampaní #LetUsCook vystoupit z české bubliny

Kampaň, která má vystoupit z šedi dosavadní komunikace ženského fotbalu v Česku a přilákat co nejvyšší diváckou návštěvu na derby se Spartou. To je čerstvý počin Slavie, ve kterém tvoří hlavní kreativní linku hláška/hashtag #LetUsCook.

Tento pojem zakořenil na sociálních sítích i v současné sportovní komunikaci jako symbol pro excelenci a zároveň je pozitivní výzvou k tomu ukázat své dovednosti a schopnosti. „Zkrátka pokud někdo ‚uvařil‘, znamená to, že se mu podařilo danou aktivitu zvládnout bravurně. Získal za ni maximální uznání. Což ostatně dokazují i naše hráčky a celý klub, který ‚vaří‘ úspěchy na poli ženského sportu už pěknou řádku let. Ať už jde o ligu, pohár, Ligu mistryň nebo národní reprezentace,“ vysvětluje Jakub Splavec, ředitel strategické komunikace SK Slavia Praha.

„Pro mě je to skvělá hláška k vyjádření, co všechno umíme. Na hřišti i mimo něj. Spousta hráček už gesty „vaření“ oslavuje své góly nebo povedené akce. Děláme to i my,“ vysvětlila záložnice Kateřina Svitková. „Kampaň na nás prostě sedí. Navíc ukazuje, že už je ženský fotbal plnohodnotnou součástí nejen světa sportu, ale i marketingu. Toho si vážím, protože věřím, že to pomůže nejen nám, ale i ostatním týmům,“ doplnila ji obránkyně Gabriela Šlajsová.

Kampaň Slavie je zajímavá i tím, že mužský a ženský fotbal neporovnává – což bývá bohužel častý motiv kreativ – ale minimálně komunikačně je staví na stejnou úroveň. „Dnes jsou naše fotbalistky osobnostmi, hvězdami svého řemesla. I proto dostanou svůj vlastní prostor na nosičích napříč marketingovým spektrem. Outdoor, on-line, sociální sítě, rádio i media relations,“ uvádí Jakub Splavec a připomíná, že podobné kampaně, kde jde posilování značky ženského týmu ruku v ruce s tím mužským a celkovou komunikací klubu, jsou v Anglii či Německu již zcela běžné.

„V Česku byly holky leckterými ignoranty tak dlouho posílány k plotně, až se výkony na hřišti ‚provařily‘ na vrchol. K mistrovským doublům, Lize mistryň a zápasům na hlavním stadionu. Před tisícovkami fanoušků. Tedy je necháme ‚vařit‘ dál a uvidíme, co společně dokážeme. Myslíme si, že vykročit z konzervativní bubliny komunikace ženského fotbalu je pro začátek krok tím správným směrem,“ dodává ke kampani Splavec.

Ženské derby mezi Slavií a Spartou se ve Fortuna Areně odehraje v sobotu 27. dubna od 15:00.

Vizitka kampaně:

Osobnosti kampaně: Diana Bartovičová, Kateřina Svitková a Gabriela Šlajsová
Kreativní koncept a tvorba kampaně: SK Slavia Praha/Šárka Holečková, Kilián Kamiš, Jan Barák, Štěpán Hladký, Theodor Caban, Petr Končal a Jakub Splavec
Nasazení: od 3. dubna
Mediamix: Outdoor, Online, Social, Rádio, PR
Video a foto: SK Slavia Praha / Petr Končal
Postprodukce: SK Slavia Praha / Petr Končal, Jan Šimek a Vojtěch Vlasák
Poděkování: Jaroslav Tvrdík, Daniel Konrád a Kateřina Vavrlová

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále