Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.
Společně nabídnou posluchačům a fanouškům stanice pohled do zákulisí velkých gamingových eventů, ale i běžného života esports influencerů. Spolupráci Fajn rádio a Enterprise Esports odstartují začátkem dubna, kdy se ve vysílání stanice on-air i na sociálních sítích objeví první influenceři z oblasti e-sportu. Následovat budou i speciální obsahové prvky, challenge a gamingové testy se zapojením moderátorů stanice.
„Fajn rádio dlouhodobě ujíždí na věcech, které jsou trendy a cool. Zkoušíme nové nástroje AI, spolupracujeme se začínajícími umělci, hudebníky, influencery a tiktokery na projektech jako Fajn Nation nebo Fajn Next Generation. Při partnerstvích si vybíráme jak komunitní věci pro úzkou skupinu mladých intelektuálů, tak věci, které zaujmou širokou veřejnost, jako je například Survivor, tour Sofiána, apod,“ vysvětluje Ondřej Cikán, programový ředitel Fajn rádia, a dodává: „Když se objevila možnost zamířit do oblasti gamingu za fanoušky esports, tak jsme neváhali ani minutu. Věříme, že nám partnerství s Enterprise Esports pomůže oslovit novou komunitu fanoušků a těm stávajícím zase nabídneme obsah, do kterého se zatím žádné jiné české rádio úplně nepustilo.“
Fajn rádio se díky partnerství objeví také na velkých esportových eventech. Branding stanice se například ukáže na dresech českých zástupců z řad Enterprise Esports na mezinárodním turnaji eChampions League 2024 v Londýně, kde se bude hrát až o 6,5 milionu korun.
„Spojení Enterprise a Fajn Rádia dává perfektní smysl díky velmi podobné cílové skupině a progresivnímu myšlení v rámci obou značek. Naším cílem je přiblížit Enterprise mainstreamovému publiku a ukázat, že se esport a potažmo celý gaming v Česku dynamicky rozvíjí a má co nabídnout,“ vysvětluje Jakub Faul, Project & Partnership Manager Enterprise Esports.