Na OH do Paříže s Rusy, ale bez nás. CPI Property Group zarazila partnerství s ČOV

CPI Property Group s okamžitou platností ukončuje své partnerství s Českým olympijským výborem a vyzývá k tomu i ostatní partnery. Rozhodnutí je reakcí na usnesení Mezinárodního olympijského výboru, které umožnilo účast ruských a běloruských sportovců na olympijských hrách v Paříži 2024.

„S olympijským hnutím, které kapitulovalo před ruským a běloruským režimem, nechceme být dále spojováni,“ říká Zdeněk Havelka, výkonný ředitel CPI Property Group. „Od začátku ozbrojeného konfliktu jsme jednoznačně a zcela jasně odmítali jakoukoliv možnost účasti sportovců Ruska a Běloruska na OH v Paříži, a to i za cenu bojkotu her. Pátečním rozhodnutím MOV se naplnily naše nejčernější obavy. Hry v Paříži poslouží jako platforma pro ruskou propagandu,“ dodává Havelka.

CPI Property Group proto oficiálně požádá Český olympijský výbor, aby ve svých materiálech a veškeré komunikaci nadále nespojoval značky skupiny s olympijskými kruhy a jinými symboly olympijského hnutí. „Ukončení spolupráce není v žádném případě zaměřeno proti sportovcům, ale proti alibistickému a morálně vadnému rozhodnutí organizátora olympijských her,“ zdůrazňuje Zdeněk Havelka. 

CPI Property Group je oficiálním partnerem Českého olympijského týmu a na pozici dodavatele působí také obchodní centra Olympia v Plzni, Mladé Boleslavi a Teplicích, která jsou rovněž součástí portfolia skupiny. Všechny zmíněné značky spolupráci ukončí bezprostředně dle možností smluvních podmínek, zároveň skupina okamžitě požádá ČOV o stažení všech svých symbolů a log z oficiálních materiálů hnutí, a to včetně všech forem prezentací a aktivit směřujících k Olympijským hrám v Paříži 2024.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia