Před nadcházejícím gamingovým mistrovstvím ČR, které na konci listopadu hostí Brno, se značka Gillette vydala do vod esportu, aby navázala dlouhodobou spolupráci s organizací Enterprise Esports a gamery, které tým zastřešuje.
„Filozofií naší značky Gillette je dopřávat mužům ten nejlepší pocit během holení i mimo něj. S Enterprise Esports sdílíme podobné hodnoty a jsme rádi, že se nám povedlo navázat takovéto partnerství,“ říká Jakub Grabmüller, senior brand manager značky Gillette.
Jak poznamenává Miroslav Bodnár, CEO organizace Enterprise Esports, hraní už dávno není jen zábava. „Jedná se o velmi důležitý sociální element v životech hráčů všech generací. Během hraní vznikají dlouholetá přátelství a pozitivní vzpomínky na celý život. Zároveň se věnujeme tvorbě kreativního obsahu s inovativními prvky a celkově usilujeme o vytvoření komunity nadšenců, která sdílí pozitivní hodnoty spjaté s gamingovou kulturou. Věříme, že se nám teď tyto hodnoty díky značce Gillette povede ještě více rozšířit,“ vysvětluje šéf týmu.
Spolupráce Gillette s Enterprise Esports bude zahrnovat logo Gillette na dresu hráčů, propagaci na webu a sociálních sítích Enterprise Esports, spolupráci s pěti gamery-influencery na jejich sociálních sítích (Instagram, TikTok, Twitch), PR kampaň, instore komunikaci i propagaci na gamingovém eventu. Enterprise díky detailní znalosti gamingového prostředí v této spolupráci zastřešuje veškerou kreativu kampaně. „Jsme nadšení, že můžeme podpořit gamery a gamerky v online i offline světě. Fandíme jim, aby se jim dařilo dosahovat těch nejlepších výsledků a doufám, že se k nám připojí i všichni naši spotřebitelé a společně vytvoříme obrovskou fanouškovskou základnu pro český esport,“ dodává Jakub Grabmüller.