Reklama
Megaboard

Experiment Ivana Trojana: Basketbalová federace restartuje projekt Bez faulu

Česká basketbalová federace představila nový spot projektu Bez faulu, který vznikl ve filmovém studiu Pokrok. Hlavní roli ve videu s názvem Experiment ztvárnil Ivan Trojan. Cílem projektu je zlepšení sportovního prostředí, aby děti ze sportu neodcházely a naopak jich přibývalo.

„Když můžu, rád pomůžu dobré věci, tady navíc nejen jako herec, ale i jako basketbalista a hlavně táta,“ říká Ivan Trojan. Kromě něj si v hvězdném komparsu zahráli například bývalí reprezentační basketbalisté Jiří Welsch, Petr Benda, Ivana Večeřová, trenér Michal Ježdík či rozhodčí Robert Vyklický. Zapojili se ale i zástupci dalších sportů – Jana Havrdová, Honza Rajnoch nebo třeba režisér Vojta Nouzák a moderátor Vlasta Korec.

Záměr projektu Bez faulu: 

  • Bez faulu chce zlepšit prostředí ve sportu pro děti
  • Kampaň chce upozornit na důležitost vzdělávání dospělých, kteří děti vychovávají. Jsou to nejen rodiče, ale také učitelé a trenéři!
  • Kampaň chce apelovat na možnost využití sportu jako prevence. Ta totiž funguje
  • A samozřejmě chce využít možností basketbalu a sportu obecně jako silného sociálního média a prostřednictvím aktivního sportování oslovit další rodiče, trenéry, děti i fanoušky.

Zároveň nekončí ani dlouhodobé partnerství s Kontem bariéry. „Mám velkou radost, že i letos pokračuje spolupráce České basketbalové federace s Nadací Charty77 – Konto Bariéry právě v rámci projektu Bez faulu. Projekt má dvě části – vzdělávací a charitativní. A právě ta se týká pomoci konkrétním příběhům Konta Bariéry,“ říká jeho ředitelka Jolana Voldánová. I letos byly vybrány dva silné příběhy. Jedním z nich je mladý parabasketbalista Mikuláš Hapka, který bude zároveň tváří projektu Bez faulu.

V rámci restartu projektu Bez faulu byla představena i nová celková CSR strategie ČBF, která má pět hlavních pilířů:

  • Bez faulu
  • Vzdělání, edukace a prevence
  • Basketbal pro všechny
  • Životní prostředí a udržitelnost
  • Fair play

Do jednoho z pilířů – basketbal pro všechny –⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ patří také podpora ženského basketbalu a snaha udržet dívky „ve hře“.  ČBF se proto v létě spojila se značkou Always a v rámci spolupráce spustila kampaň na podporu a motivaci, aby i dospívající dívky u sportu zůstaly. Výsledkem této kampaně je také finanční podpora ve výši 150 tisíc korun, kterou během konference symbolicky předali pracovníkům ČBF zástupci firmy P&G Česká republika.

Kredity kampaňového spotu:
Autor scénáře a režisér: David Sís
Vyrobilo: Filmové studio POKROK

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále