Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Český ženský fotbal má novou vizuální identitu

Fotbalová asociace České republiky představila nový brand pro ženský fotbal. Logo připomínající rovnítko odkazuje na rovnost mužů a žen. Autorem konceptu je agentura intoit.

Rebranding přinesl kreativní koncept #holkytaky, který představuje fotbalistky jako hrdinky dnešní doby. Ženy dlouhodobě usilují o stejné společenské postavení, jako mají muži, mužský fotbal má ale nad tím ženským stále výraznou převahu. Ženský fotbal přitom zažívá celosvětový boom, zvedá se jeho sledovanost, návštěvnost na zápasech i členská základna. Dva rovnoběžné tahy štětcem symbolizují rovnítko, které naznačuje, že by si zasloužil i stejnou pozornost jako fotbal mužský, připomíná ale také válečnické malování tváře.

„Rebrandingu předcházel rozsáhlý výzkum mezi 1500 respondenty zaměřený na znalost a vnímání ženského fotbalu, který nám poskytl několik zajímavých insightů, například že nejpozitivněji vnímá ženský fotbal nejmladší skupina respondentů mezi 12 a 17 lety věku. Jako hlavní asociace respondenti uváděli bojovnost a emoce. Na tom nový brand staví, je silný a reflektuje reálné hodnoty ženského fotbalu. Věřím, že klientovi tímto pomůžeme jak k růstu členské základny, tak i ke zvýšení atraktivity tohoto stále populárnějšího sportu v Česku,“ uvedl Vladimír Šmíro, projektový manažer rebrandingu z agentury intoit.

Reklama
ČEZ

Doposud značka pracovala se stylizovanou ženskou postavou s míčem a cílem zpracovatelské agentury tentokrát bylo vymanit se z prvoplánových klišé. „Nové logo je minimalistické, základní barvy černá a bílá jsou dobře viditelné, díky své jednoduchosti je snadno zapamatovatelné a využitelné v digitálu. Jedná se o propracovaný systém, kdy se stejný symbol využívá v mutacích pro první ligu, druhou ligu a pohár,” řekl Jeremy J. Jonson, art director.

Agentura intoit na sebe upozornila v loňském roce tvorbou kompletního rebrandingu české fotbalové ligy mužů na FORTUNA:LIGU. Mezi její klienty patří např. Global Payments, Veolia nebo Škoda Auto Digilab.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)