Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Fotbalová Slavia získává nové marketingové partnery

Klub oznámil zahájení spolupráce se značkami Puma a prodejcem sportovního zboží Sportisimo.

Společnosti Puma a Sportisimo se od jarní sezony stanou oficiálními partnery nejstaršího českého fotbalového klubu SK Slavia Praha. Značka sportovního oblečení Puma střídá dosavadního partnera Umbro. Představení nových dresů Puma proběhne na přelomu února a března letošního roku. Puma už se sešívanými dresy v minulosti spojená byla, konkrétně na konci 70. let.    

“Pro spolupráci s Pumou a Sportisimem se klub rozhodl vzhledem ke komplexnosti nabídky. Ta se totiž zaměřila nejen na A-tým, ale i na rozvoj celé mládežnické akademie a podporu péče o fanoušky. Ti budou mít možnost koupit si dresy a další suvenýry nejen ve fanshopu na stadionu, ale i v síti prodejen Sportisimo,” uvedl předseda představenstva Slavie Jaroslav Tvrdík.

Puma je jednou z předních světových sportovních oděvních společností. V současnosti obléká kluby jako Arsenal FC, Borussia Dortmund nebo AC Milán. Puma je také dlouhodobým partnerem české fotbalové reprezentace.

Reklama
MMcite

Sportisimo je sportovní řetězec působící v regionu střední a východní Evropy zaměřený na sportovní vybavení. Aktuálně mohou zákazníci nakupovat ve více než 160 kamenných prodejnách v ČR, Rumunsku, Polsku a na Slovensku.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu