Společnosti Rohlik Group a Criteo uzavřely partnerství, jehož cílem je rozšíření nabídky retailové reklamy Rohlíku do offsite prostředí v Německu, Maďarsku a Česku. Spojení prémiového cílového publika a reklamní technologie má otevřít příležitosti pro mediální agentury a inzerenty značek, zejména v segmentu FMCG.
Od 25. září mohou mediální agentury a inzerenti v Německu, Maďarsku a Česku využívat cílové publikum skupiny Rohlik prostřednictvím technologie Criteo, včetně jejich DSP Commerce Max. Tato integrace umožňuje značkám oslovit prémiové městské spotřebitele Rohlíku, včetně rodin a zákazníků s vyššími útratami, na otevřeném webu se značnou precizností a efektivitou. „Retailová média jsou klíčovou součástí naší strategie růstu a poskytují značkám významné příležitosti, jak se spojit s naší rozsáhlou prémiovou zákaznickou bází,“ říká CEO a zakladatel Rohlik Group Tomáš Čupr.
S platformou Criteo Commerce Media mohou inzerenti vybírat z široké škály umístění, aby dosáhli cílů svých kampaní. Criteo nabízí komplexní uzavřené měření, atribuci prodeje a pokročilé analýzy, které zajišťují podrobné přehledy o výkonu kampaně a umožňují její neustálou optimalizaci a zlepšování. „Partnerství s Criteo zvyšuje naši schopnost nabízet inzerentům inovativní a efektivní způsoby, jak oslovit naše zákazníky. Tato spolupráce nejenže rozšiřuje hodnotu našich dat, ale také zajišťuje, že naši zákazníci dostávají relevantní a personalizované reklamní zážitky,“ uvádí Christoph Nobis, ředitel Retail Media v Rohlik Group.
Partnerství umožňuje značkám oslovit zákazníky skupiny Rohlik na otevřeném internetu. Jakmile zákazník projeví konkrétní zájem na webových stránkách Rohlíku, tedy na Knuspr.de, Rohlik.cz a Kifli.hu, mohou značky efektivně upoutat jeho pozornost relevantními produkty a přivést ho zpět na platformy Rohlíku k dokončení nákupu. Tento přístup zajišťuje, že značky zůstávají viditelné a dostupné pro spotřebitele během jejich online cesty.
„Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat s Rohlíkem a přinést naše pokročilé DSP kapacity do jejich retailové reklamní strategie. Toto partnerství ukazuje, jak kombinace prémiových dat prvních stran společně s pokročilou reklamní technologií může přinést vynikající výsledky pro inzerenty, zvyšovat povědomí o jejich značce a podporovat celkový prodej,“ dodává Alex Crowe, výkonný ředitel pro region CEE v Criteo.