Na 108 digitálních obrazovek v šestatřiceti vybraných prodejnách v Česku nainstaloval řetězec Tesco, čímž výrazně zlepšil jak prodejní místa, tak i zážitek z nakupování.
Novinku představil partnerům z řad dodavatelů na prvním Tesco Media Supplier Forum, které se konalo v červnu ve spolupráci s firmou Dunnhumby. „Tesco je v oblasti maloobchodních médií v České republice jednoznačně lídrem. Rozšířením mediálního mixu o digitální obrazovky v našich prodejnách reagujeme na trend zájmu o dynamický obsah ze strany zákazníků. Využitím dalšího kanálu na místě prodeje se významně zvyšuje jednak mediální dosah daného obsahu, ale také povědomí o značce, nabízené službě, produktu, kampani a má tak velký vliv na jejich vnímání u zákazníků a samozřejmě prodeje,“ uvádí Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka ve společnosti Tesco ČR.
Mezi hlavní přínosy patří:
- Větší dosah: kampaně využívající obrazovky vykazují 33procentní nárůst prodeje a 34procentní nárůst počtu zákazníků, kteří si produkt koupí.
- Zvýšení povědomí: pohyblivá reklama upoutává pozornost zákazníků a je 2,5krát účinnější než statické displeje.
- Komplexní mediální strategie: integrace nadlinkové reklamy s aktivací maloobchodních médií na prodejnách.
- Lepší zážitek z nakupování: více podnětných kontaktních bodů vytváří poutavé nákupní prostředí.
Rozšíření mediální sítě zvýší efektivitu kampaní vedoucí k nárůstu prodejů, dlouhodobě omnichannelové kampaně vykazují vyšší návratnost investic. U zákazníků, kteří jsou vystaveni třem mediálním kanálům, je 3,8krát větší pravděpodobnost, že nakoupí daný produkt, než u těch, kteří jsou vystaveni pouze jednomu kanálu. Zákazníci vystavení čtyřem kanálům utrácejí 5,3krát více ve srovnání s těmi, kteří jsou vystaveni pouze jednomu kanálu. Po úspěšné pilotní fázi nyní Tesco instaluje digitální obrazovky v dalších obchodech.