Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Retail média jsou v kurzu. Tesco rozšířilo mix o stovku obrazovek v prodejnách

Na 108 digitálních obrazovek v šestatřiceti vybraných prodejnách v Česku nainstaloval řetězec Tesco, čímž výrazně zlepšil jak prodejní místa, tak i zážitek z nakupování.

Novinku představil partnerům z řad dodavatelů na prvním Tesco Media Supplier Forum, které se konalo v červnu ve spolupráci s firmou Dunnhumby. „Tesco je v oblasti maloobchodních médií v České republice jednoznačně lídrem. Rozšířením mediálního mixu o digitální obrazovky v našich prodejnách reagujeme na trend zájmu o dynamický obsah ze strany zákazníků. Využitím dalšího kanálu na místě prodeje se významně zvyšuje jednak mediální dosah daného obsahu, ale také povědomí o značce, nabízené službě, produktu, kampani a má tak velký vliv na jejich vnímání u zákazníků a samozřejmě prodeje,“ uvádí Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka ve společnosti Tesco ČR.

Mezi hlavní přínosy patří:

Reklama
Know
  • Větší dosah: kampaně využívající obrazovky vykazují 33procentní nárůst prodeje a 34procentní nárůst počtu zákazníků, kteří si produkt koupí.
  • Zvýšení povědomí: pohyblivá reklama upoutává pozornost zákazníků a je 2,5krát účinnější než statické displeje.
  • Komplexní mediální strategie: integrace nadlinkové reklamy s aktivací maloobchodních médií na prodejnách.
  • Lepší zážitek z nakupování: více podnětných kontaktních bodů vytváří poutavé nákupní prostředí.

Rozšíření mediální sítě zvýší efektivitu kampaní vedoucí k nárůstu prodejů, dlouhodobě omnichannelové kampaně vykazují vyšší návratnost investic. U zákazníků, kteří jsou vystaveni třem mediálním kanálům, je 3,8krát větší pravděpodobnost, že nakoupí daný produkt, než u těch, kteří jsou vystaveni pouze jednomu kanálu. Zákazníci vystavení čtyřem kanálům utrácejí 5,3krát více ve srovnání s těmi, kteří jsou vystaveni pouze jednomu kanálu. Po úspěšné pilotní fázi nyní Tesco instaluje digitální obrazovky v dalších obchodech.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)